Na een aantal zeer geslaagde lesdagen ga ik graag nog een keer een lesweekendje (of 2) inplannen.
Hieronder de data waarop ik nog vrij ben EN de auto van Onno kan lenen (voorwaarde voor lage reiskosten)
goede vrijdag 10 + zaterdag 11 april
zaterdag 2 + zondag 3 mei
zaterdag 9 + zondag 10 mei
zaterdag 23 en zondag 24 mei
Waarbij de 2 'populairste' weekenden gekozen zullen worden, want alle 4 vind ik (en ook Onno) teveel.
De grote afstand tussen Rotterdam en Castricum viel me nogal tegen, daarom vind ik het fijn om de lessen op 1 dag wat dichter bij elkaar hebben. Om het inplannen makkelijk te maken, kun je hieronder je woonplaats plus alle mogelijke data opgeven. Ik zit zelf te denken aan 1x Noord-Holland en 1x Zuid-Holland.
De kosten:
Reiskosten € 10 (gehele reiskosten worden gedeeld over alle deelnemers, bij meerdere mensen op 1 stal reken ik maar 1x reiskosten)
1u les = € 30
1,5u les = € 40
2u les = € 50
Elk volgend uur op dezelfde locatie = € 25
In dit topic kun je mijn verslag lezen van het eerste les-weekend. In de dagboeken van o.a. Rebbelen Maroush kun je lezen hoe zij de les ervaren hebben. Als je vragen hebt, mogen die per PB of gewoon in dit topic.
Dusse, wie zin heeft mag zich hieronder opgevenEnne, een leuke overnachtingsplek is ook welkom
![]()
Bladwijzers