2 mei, na vier uur lukt mijn wel!
Ik hoef niet per se twee uur. 1 a 1,5 uur zou voor mij voldoende zijn. Mag dat?
Groetjes Liek
2 mei, na vier uur lukt mijn wel!
Ik hoef niet per se twee uur. 1 a 1,5 uur zou voor mij voldoende zijn. Mag dat?
Groetjes Liek
Tijdsindeling lessen op 2 en 3 mei:
zaterdag 2 mei
- Sophie, Gouda = 11 - 13u
- Lia, Boskoop = 13.30 - 15.30
- Liek - Ter Aar = 16.00 - 17.30
- Linda, Boskoop = 's avonds? (als je dan klaar bent met werken)
@Lia: kan ik bij jullie overnachten? Ik kom met mijn busje (met bed), als overnachten een probleem is, slaap ik wel in m'n auto
zondag 3 mei
- Mariël, De Bilt = 11 - 13u
- Annemieke - Zeist = 13.30 - 15.30
- Marlous, Amersfoort = 16.00 - zolang het gezellig is
Hier mijn routeplanning in Gmaps: from: enschede to:gouda to: boskoop to: ter aar to: boskoop to: de bilt to: zeist to: amersfoort to: enschede
Ongeveer 400 kilometer, da's meer dan een volle tank met mijn bussieMisschien toch eens een Smart erbij kopen, voor dit soort acties
![]()
Evi, ik denk dat ik dat overnachten wel kan regelen.
Ik pas dat weekend op het huis van een bekende (vlakbij de vereniging), ik zal haar even vragen of het oké is dat jij daar ook een nachtje komt slapen, ik weet voor 99% zeker dat dat geen probleem is!
Ik heb die avond wel eerst een etentje met het voetbalteam van Bram, maar daar komen we wel uit denk ik? TV, lullende papegaai en internet aanwezig![]()
Ennuh, mooie tijd voor de les!![]()
Always put the relationship first!
Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik graag met Annemieke ruilen, opzich zitten we met de plaatsen vrij dicht bij elkaar.
Maar als het niet kan dan is t niet heel erg, alleen mn moeder zou t leuk vinden om te komen kijken en zij is er 's ochtends nog niet, vandaar! Khoor t wel![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
@Lia: fijn
Papegaai lijkt me erg grappig![]()
Oh, zou iedereen mij even zijn adres (van wei/stal/bak) kunnen PB-en?
@Mariel: lijkt me dat dat wel mogelijk is hoor, om te ruilen met Maroush![]()
Mmz bij mij komt ook iemand kijken en die woont hier niet in de buurt. Maar naja dan moet ze maar vroeg opstaan![]()
Doe mij maar in de ochtend danZou ik met Maroush 1,5 uur kunnen lessen?
Je hebt een pb met de n.a.w. gegevens van Ryan.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@Annemieke: is goed hoor!
Ik kreeg net een smsje, of ik ook nog tijd had voor een les in Amsterdam (is handiger als mensen dat gewoon in het topic zetten) en Liek valt helaas uit, dus als ik van Linda weet hoe laat zij kan, wordt er mogelijk nog wat geschoven in het rooster.
Voor de zondag wisselen dus Annemieke en Mariel om.
Ik kan 'savonds welNa 6 uur moet wel lukken. Dus als Lia die overnachting kan regelen..
Heb er zin in!![]()
De volgende keer zou ik weer heel graag meedoen!
Groetjes,
Liek
Fijn dat het geregeld is Linda.
Misschien kom ik nog even bij Lia en/of Linda kijken als dat goed is.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Heb je nog een plekje over 23 mei? tijd maakt niet uit!
Zijn de tijden al bekend?
En Eveline, kan jij nog een Best Finesse lijn 22ft voor me meenemen (als je die nog op voorraad hebt)?
23 mei blijk ik een menwedstrijd te hebben met Rebbel, dus ik raakte in de stress.
Nu zie ik dat het plan was dat je op 24 mei naar Boskoop gaat, dus als Daf zondag ook kan, zou je dan op zondag 24 mei een plekje hebben voor Daf en Reb?
Always put the relationship first!
Helaas verder geen aanmeldingen in Brabant voor dit weekend. Denk dat ik 1 weekendje thuis ook wel even fijn vindt, laatste weekendje samen met Onno voor ik naar Frankrijk ga (in juni pas, maar de rest hebben we steeds om en om al volgepland)
Zaterdag 9 en zondag 10 mei:
Mogelijk wordt dit een weekendje Brabant, dan kan ik wel bij jou langskomen, Anouk.
-Anouk, Den hout zondag 10 mei)(en ik heb wel een overnachtingsplek van zaterdag op zondag voor je!!!in me nieuwe huisje)
Voorlopige tijdsindeling:
[size=99px](dwz: dit is de handigste volgorde, maar als mensen op bepaalde tijd niet kunnen, kan er nog geschoven worden)
[/size]zaterdag 23
11.00 - 13.00 Lonneke, Schoorl (=caira)
13:30 - 15.00 - Rianne, Castricum (23 mei, 1,5 uur)
15.00 - 17.00 - Patricia, Castricum (beide dagen 2 uur) (=trix)
*nog 1 plek vrij* Liek??
zondag 24 mei
10.00 - 12.00 Patricia, Castricum (beide dagen 2 uur)
13-00 - 15.00 Dyonne, Boskoop (ovb. van veulen)
15.15 - 17.15 Daphne, Boskoop (daffie)
*nog 1 plek vrij, ik kom weer langs Amersfoort![]()
![]()
Bladwijzers