Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: waarom/wanneer nou peesbeschermers?

Re: waarom/wanneer nou peesbeschermers?

Ik vond het altijd een erg leuke en leerzame school. Ik vond het dan ook erg jammer dat ik moest stoppen.

Ik heb geen idee hoe het nu is met de veranderingen en de kwaliteit van de opleidingen die erbij zijn gekomen. Het Groenhorstcollege kennende houden ze de kwaliteit hoog. Ze zijn geloof ik nog altijd nummer 1 op het gebied van dier-georiënteerde opleidingen. In ieder geval veel plezier en veel succes als je daar gaat beginnen .

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Ik gebruik ze enkel als ik hoop spring (vanaf 90cm)
    Niet te strak , enkel voor het beschermen van de benen voor als ze de balk aantikken/afwerpen
    voor de rest zie ik er het nut niet van in, bandages doe ik heel soms eens even aan voor foto's bij Senna.
    Of als een van mijn paarden een open wond heeft aan het been, maar enkel als de DA het aanraad.

xXx Anke

senna,venus en kenzy

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik gebruik bandages voor transport, in plaats van transportbeschermers die bij Sun altijd of afzakken, of loslaten.
    Daarnaast draagt hij peesbeschermers als mn bijrijdster wil springen, omdat zowel pony als ruiter daar nog niet heel handig in zijn.
    En als ik menles heb, of een rit van meer dan 2 uur of over lastig terrein ga mennen. Wanneer de pony moe wordt, heeft hij de neiging om zich aan te tikken.

Daarbuiten draagt hij nooit bescherming.

Groetjes, Lacuna

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Maar peesbeschermers beschermen de achterkant van het been. wat heeft dat nu voor nut bij springen?

de onze komen ook een deel vooraan aan het been bijna helemaal rond

senna,venus en kenzy

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten