Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 43 van de 43

Topic: go get your horse... ehhh... hoe dan?

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: go get your horse... ehhh... hoe dan?

Hahaha, zitten we hier met z'n allen ons hoofd te breken terwijl Damat denkt: 'Hee, waarom al die heisa?! Chill, dude! Ik ben het gemakkelijkste paardje zelve ' of: 'ik zal ze maar eens een eindje op weg helpen zeker'

Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan....
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Briljant paard, fantastisch mens.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Bizar, die paarden...
    Wel errug fijn!!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Misschien zat het toch een beetje teveel in jouw hoofd Sandra, Damat heeft dit weer fijn opgelost. Hop naar de volgende stap
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

ze blijven ons verbazen he?? Wel fijn zo.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Gisteren vol goede moed naar de wei. Had ik donderdag 0,0 verwachting, gisteren toch écht wel. Hoewel dat tot nu toe steeds tot teleurstellingen leidde, stond Mattie gisteren direct al met zijn snufferd in mn broekzak.
    Voer gehaald, mattie twijfelde, dus Shanna mocht eerst.
    Intussen stond Mattie gezellig bij me. Touw vastgeklikt en het deken afgedaan. Zijn vacht ziet er erg vaal uit onder het deken, dus we gaan de komende (warme en droge dagen) beginnen zonder deken. Ik heb hem maar direct afgelaten.
    Lekker de kriebelplekjes geknuffeld. en toen Shanna klaar was mocht Mattie eten. Hij liet zich wéér vangen, en liep rustig met me mee naar de voerbak en weer terug naar de wei.

Toen ik klaar was met Shanna nog een paar minuutjes Damat zijn spaanse pas laten doen. Ik moet hem nodig iets anders leren, want hij sloeg bijna op mn tenen... Het blok wordt misschien een leuke opvolger. Iets onschuldiger dan spaanse pas.
    Hij was lief, gezellig, knuffelig en enorm aandachtvragerig...
    Ik snap er geen drol van, maar geniet van iedere minuut die ik zo met hem mag besteden.
    MIJN knappe jongen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Damat laat stoer zien hoe mooi hij zijn voorbenen uit kan slaan. En ik laat stoer zien dat hij gewoonweg genegeerd wordt als hij zonder vraag al een antwoord geeft... arme mattie... (1.10min)

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Wat geweldig sandra
    Misschien toch onbewust minder focus op het halster donderdag? Blijft jammer dat we niet in hun koppie kunnen kijken ..
    Iig echt super! Houd je het halster nu voorlopig om bij Damat?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ja voorlopig wel. in elk geval tot na de verhuizing. Hij heeft er weinig last van, dus waarom niet. Het maakt het allemaal net wat makkelijker op dagen dat hij zich niet zo graag laat vangen. Mn weiland is best halsterveilig wat dat betreft.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

fijn dat het zo gaat, wat ziet hij er mooi uit zo met die manen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Tjongejonge, wat is Damat toch een prachtig paard. Leuk om hem zo in actie te zien. Stoere Damat
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Zie het topic nu pas...en herken het verloop. Er is een probleem. Al langere tijd. Je komt er niet uit. Je krijgt je vinger er niet achter. Je deelt het probleem. Door op te schrijven of te vertellen orden je je gedachten en spreekt/schrijft ze uit. Er komt reactie. En nog voor je eruit bent wat nou wijsheid is komt de verandering bij je paard. Dat heb ik zowel met Vash, als met Ollie als met hen als setje al zo vaak gehad. Snap er niets van, maar heeft volgens mij alles te maken met congruentie, intentie en misschien nog wel een andere .....tie. Het is in ieder geval fijn!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

ik denk dat er door dit topic een soort zorg van je schouders is gevallen.. dat je dan denkt: het lukt wel, vroeg of laat.. en dan lukt het juist wel, omdat damat die angst ook niet meer voelt..

Ik heb hier een tijdje terug een topic geplaatst dat ik mijn 2 ponys niet uit elkaar kon halen omdat Diesel dan compleet RB werd dat ik er niets mee kon aanvangen. Na mijn topic had ik echt zoiets: al duurt het tot de zomer, we wachten wel.. we zien het wel.. en met die gedachte ging ik steeds naar stal en kon ik Diesel zo meenemen de wei uit, naar de bak (naast de wei) en sindsdien gaat het nog elke dag goed!! Ik kan nu zelfs zijn voetjes afspuiten waarbij Diesel en ik helemaal uit het gezichtsveld verdwijnen en hij Flicka dus even niet kan zien. Toen ik van de week les had van Eveline ging ik naar stal met het idee: als hij er vandaag maar niet ineens wel een probleem van gaat maken, want ik heb les! Nou je kunt het natuurlijk wel raden, ik kreeg hem de wei niet uit..

Ik ben er echt van overtuigd dat het bij jou ook alles te maken heeft met het idee en gevoel dat je naar Damat gaat, juist omdat je het beste met hem voor hebt, omdat je hem alle tijd van de wereld wilt gunnen WIL je toch zo graag dat het je lukt die dag.. en dan lukt het dus juist nu.

Maar nu ben je echt op de goede weg! Ga zo door meid!! Laat het gebeuren zoals het gebeurd en ik vind het heel goed om te lezen dat als Damat twijfeld je eerst Shanna hebt gedaan. Op die manier heb je hem ook laten zien dat er geen haast is bij hem. Geweldig!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten