Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Bodembedekking... ...koolzaadstro

  1. #1
    Forumlid cincindy's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hulst (Zeeuws-Vlaanderen)
    Berichten
    17

    Bodembedekking... ...koolzaadstro

    Hallo!

    In de stal van mijn paard ligt koolzaadstro, ik vroeg me af of nog meer mensen dit gebruiken en wat dat bij jullie per pak kost. Ik betaal zo'n 7,31 per pak, vind het best duur maar het is wel lekker schoon en stinkt niet zo als stro.

    Groetjes Cindy

  2. #2
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Bodembedekking... ...koolzaadstro

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door cincindy
    Hallo!

    In de stal van mijn paard ligt koolzaadstro, ik vroeg me af of nog meer mensen dit gebruiken en wat dat bij jullie per pak kost. Ik betaal zo'n 7,31 per pak, vind het best duur maar het is wel lekker schoon en stinkt niet zo als stro.

    Groetjes Cindy
    Dat gebruik ik ook. Mijn Merens heeft ee nallergie voor stro en hooi ,lekker handig.
    Dus ik gebruik gehakseld koolzaadstro, Rapsodie.
    Het is echt stofvrij ,vind ik heel belangrijk en het absorbeert heel erg goed. Ik betaal geloof ik 7,20
    Dat is erg vervelend, maar ja, knol moet toch ergens op staan. Ik heb ook overwogen om hem uitsluitend op de kale mat te stallen, maar toch maar de Rapsodie.

  3. #3

    Re: Bodembedekking... ...koolzaadstro

    Wij hebben in het verleden al alles geprobeerd van bodembedekkers en zijn tot de conclusie gekomen dat niks goed is....

    Sinds enkele maanden hebben we in onze loopstal een gedeelte voorzien om te liggen met rubber matten!

    12 m² van de 78 m² is nu bedekt met matten en ik vind het een heerlijkheid! De paarden en dus ook de veulens zijn onmiddellijk na een grondige inspectiebeurt gaan liggen rollen.

    Ik en de paardjes willen niets liever dan dit.... geen werk, geen afval, geen natte plekken en geen geur! Heerlijk! 2 x daags eventuele mest verwijderen, keren en 2 keer per half jaar, de matten eruit en met een ontsmettingsmiddel behandelen en afspuiten.

    Een aanrader voor elke paardenhouder!

    groetjes
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

    kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •