Evi, Karianne en Janneke, dank voor de complimenten!
Hoe minder ik doe, hoe beter hij z'n best doet zo over het algemeen. Hij is ook best wel behoorlijk gevoelig, is niet veel voor nodig. En dat aanraken (of alleen de wei al uit gaan) was inderdaad een probleem een tijdje geleden, of hij was introvert, of hij beet/trapte "ineens" Hij is echt wel enorm veranderd, ik ben ZOO trots op hem!!![]()
![]()
En San, wat GAAF zijn jullie!!En ongelooflijk hoeveel jij nog kan huppelen! Mooi filmpje!
![]()

En ongelooflijk hoeveel jij nog kan huppelen! Mooi filmpje!
Antwoord met Citaat

?
we zijn er dus eigenlijk nog niet klaar voor...
zijn als we rijden eigenlijk voornamelijk met rechtrichten bezig.. Ons beider fysieke gesteldheid laat ook nogal wat te wensen over.. Bruut van nature een sterrekijker met weggedrukte rug en hertenhals.. ik gewoon pijn in mijn rug (gelukkig geen hertenhals
) Hoe dan ook.. Eigenlijk is het nog niet L2 waardig dus....waarom dan toch filmen?...Er is van alles mis.. maar ook vanalles voor ons doen lang niet slecht.. ik krijg allicht goeie tips en aanwijzingen ( ik had al heel wat waardevolle tips van mijn 'persenol coach'
.. maar hoe meer hoe beter
) waarmee ik dan over een tijdje, als we wat verder zijn met rechtrichten en dan ook wat vaker weer freestylen, nog een keer een poging kan wagen om L2 af te ronden.
. Breng ze daar a.u.b. niet op ideeën; ik vrees het ergste
)

Bladwijzers