Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: DVD, clickertraining Inge Teblick

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

DVD, clickertraining Inge Teblick

Dit kreeg ik net in mijn mailbox van Eva Saegeman
    Ten eerste is er de nieuwe cursus "Omgaan met Angsten". Deze keer zijn het niet de paarden met angsten waar we mee aan de slag gaan,

maar met mensen die angst ontwikkeld hebben voor paarden. Van angst om op de wei te komen tot ...

Heb je geen angsten maar wel tekort aan kennis over clickertraining? Volg dan onze cursussen! We hebben voor iedereen een cursus op maat: voor de kinderen onder ons, de beginnende clickertrainer, de gevorderde clickertrainer en de clickertrainer met paarden met angst.

Ten tweede: wij, instructeurs-clickertrainers, hebben zich gegroepeerd onder de noemer ITClicks (with my horse) en stellen u hierbij onze overkoepelende website voor op http://www.itclickswithmyhorse.com. Je kan er terecht op de wiki pagina (een wikipedia beperkt tot alles mbt clickertraining), tot de evenementenkalender, en het nieuwe forum!

Ten derde kunnen we, ITCLICKS, al meteen het volgende meedelen: de DVD "Clickertraining, 7 basics" is uit en vanaf nu te reserveren (levering voorzien in Maart). Behalve de dvd ontvang je in dit starterspakket ook een aantal andere voordelen.

http://ingeteblick.be/bitweaver/arti...p?article_id=2

De niewe DVD lijkt mij zeeer interessant voor mensen die aan de slag willen gaan met clickeren. Moest ik een paard hebben dan.....
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Re: DVD, clickertraining Inge Teblick

Oh, is hij uit? How interesting!
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Bladwijzers

Forum Rechten