Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: Update Parelli lessen met Michael Grohmann en Martin Wimmer

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Update Parelli lessen met Michael Grohmann en Martin Wimmer

Hoi!

Ik wou even doorgeven dat ons cususaanbod weer wat groter geworden is...
    Alle cursussen worden gegeven in Scherpenheuvel (Cherry Tree Ranch), tenzij ander vermeld. Deze locatie is een pure Parelli plek, waar alle nodige faciliteiten zijn om met je paard een leuke meerdaagse te beleven!

Indien je meer inlichtingen wenst over één (of meerdere ) van onderstaande cursussen of evenementen, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder. mail naar : info@pnh.be
    Meer inlichten zijn ook terug te vinden op onze site: http://www.pnh.be

* 28 maart 2009: Babbelavond Diest, start: 20h, deze avond is gratis, maar we vragen wel om een snack en drank mee te brengen

* 25/26 april 2009 : Level 1 cursus (grondspelletjes), gegeven door Michael Grohmann

* 30 mei 2009 : mogelijkheid tot privé les, gegeven door Michael Grohmann

* 30 mei 2009 : Horsenality avond in Herselt, gegeven door Michael Grohmann

* 31 mei 2009 : Level 2 workshop, gegeven door Michael Grohmann

* 1 juni 2009 : Workshop Trailriding, gegeven door Michael Grohmann

* 27/28 juni 2009 : Level 1 cursus vervolgcursus, rijgedeelte, gegeven door Michael Grohmann

* 17/18/19 augustus: Level 3 cursus met Martin Wimmer

* 29 augustus 2009 : Parelli introductie dag, gegeven door Michael Grohmann

* 30 augustus 2009: workshop, gegeven door Michael Grohmann

Groetjes,

Nic en Kristien

Re: Update Parelli lessen met Michael Grohmann en Martin Wimmer

Dag Kristien,

geweldig nieuws !
    die workshop op 30/8, is daar al specifiekere info over?
    is dat level 2 of .. ???

groetjes

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pierke
    Dag Kristien,

geweldig nieuws !
    die workshop op 30/8, is daar al specifiekere info over?
    is dat level 2 of .. ???

groetjes
    Hoi Pierke,

Ja, leuk hé, zo'n goed gevulde agenda!
    Nee, die workshop kan nog alle kanten op... maak maar een voorstel zou ik zeggen!

groetjes,
    Kristien

Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

De parelli introdutiedag is dat ook iets voor mensen die zich nog aan het orienteren? Ben namelijk er nieuwschierig om het eens in het echt te zien!!
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liene
    De parelli introdutiedag is dat ook iets voor mensen die zich nog aan het orienteren? Ben namelijk er nieuwschierig om het eens in het echt te zien!!
    Hoi Liene,

Inderdaad, Michael zal je uitleggen wat je kan verwachten met de methode, je krijgt theorie, videomateriaal, simultatiespelletjes en je kan ook eens zelf uittesten wat het is om met een paard te spelen dat al een eind in het programma zit. Heel waarschijnlijk zal Michael dan ook wel een demo doen met een paard.

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Deze kalender is super! Veel evenementen! Dat komt de student alleen maar ten goede.
    Ik vind het alleen jammer dat de evenementen van kompleto en booking office vlaanderen op dezelfde dag vallen... Maar dat zal vast niet bewust zo gedaan zijn.
    Want het zou toch echt leuk zijn als je de weinige eventen die er zijn toch zo goed als allemaal zou kunnen meedoen zonder dat je hoeft te kiezen.

Allesinds: keep up the good work!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    Deze kalender is super! Veel evenementen! Dat komt de student alleen maar ten goede.
    Ik vind het alleen jammer dat de evenementen van kompleto en booking office vlaanderen op dezelfde dag vallen... Maar dat zal vast niet bewust zo gedaan zijn.
    Want het zou toch echt leuk zijn als je de weinige eventen die er zijn toch zo goed als allemaal zou kunnen meedoen zonder dat je hoeft te kiezen.

Allesinds: keep up the good work!
    Hoi Willeke,

Ja, het zou inderdaad beter zijn had het niet op dezelfde moment gevallen, maar ik moet zien dingen te plannen op het tijdstip dat de instructeur in België kan zijn... Helaas...

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ja dat begrijp ik. Daarmee ook da'k zei dat je't vast niet met opzet gedaan had.
    Het ziet er een behoorlijk gevulde kalender uit!

Die privéles van michael grohmann zou'k eventueel wel zien zitten. Ik moet het nog even bekijken.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    ja dat begrijp ik. Daarmee ook da'k zei dat je't vast niet met opzet gedaan had.
    Het ziet er een behoorlijk gevulde kalender uit!

Die privéles van michael grohmann zou'k eventueel wel zien zitten. Ik moet het nog even bekijken.
    Hoi Willeke,

de privé lessen op 30 mei zijn al volzet... Maar je kan het altijd nog doorgeven mocht je privé lesse willen, zo kan ik je verwittigen indien er iemand zou tussenuit vallen.

groetjes,
    Kristien

Dag K10,
    die workshop eind augustus... die nog niet inhoudelijk vastligt. Een vraagje, en meteen ook een suggestie.
    Mijn merrie bevalt half mei, en (als alles goed gaat) zou ik eigenlijk wel wat hulp kunnen gebruiken om terug met mijn merrie (met veulen) aan de slag te gaan. Zou het een optie zijn om met merrie en veulen een les te krijgen van Michael?
    grtj
    Nadia

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi Nadia,

Vorig jaar heeft er iemand deel genomen aan de level 3 cursus waarvan de merrie een veulen had. Het veulen is toen wel in één van de stallen blijven staan (hoge deur en de tussentralies in de stal staan ook erg hoog, dus geen gevaar dat ze met hun voetjes ergens tussen blijven hangen, mocht er paniek zijn) tijdens de cursus zelf en dat is heel goed gegaan. Vermits we toch niet de hele dag met de paarden aan de slag zijn, moet dit wel kunnen, zeker op de leeftijd van 3,5 maand.

Of wil je het veulen mee in de cursus hebben, want dat moet ik even navragen of het wel kan.

groetjes,
    Kristien

Hoi K10,
    hebben jullie al meer info op jullie website gezet over de verschillende evenementen?
    Ik zit nog te twijfelen om met onze Pier een level workshop te volgen of de trailriding workshop, maar ik vond geen gedetailleerde info op jullie website. Is die level 2 cursus maar 1 dag?
    alvast bedankt
    En super dat jullie zoveel dingen organiseren, keuze te over, geweldig!
    Nadia

Sorry, ik merk dat ik niet op je vraag geantwoord heb:
    - ik zou wel eens willen horen van Michael hoe hij werkt met een merrie en veulen (het veulen hoeft daarom niet de hele tijd in de cursus te zijn maar toch eventjes om te tonen/tips te krijgen hoe ik dat best aanpak)
    - terwijl Qua op moederschapsverlof is zou ik met Pierke een aantal cursussen willen volgen en daar ging mijn bovenstaand berichtje over
    groetjes
    Nadia

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi Nadia,

onder de tab 'cursusformaten' vind je wat extra info over de cursussen (de details voor de trailride workshop staan er ook bij) .
    De level 2 workshop is inderdaad maar één dag. De bedoeling daarvan is dat Michael je verder kan helpen met een specifiek probleem. Voor de cursus begint wordt er in groep besproken waar je juist zit in het level en kan je vertellen wat je struikelblok is. Michael maakt dan zijn schema voor de dag aan en zal alle opgesomde struikelblokken aan bod laten komen. Indien het probleem niet opgelost kan worden op 1 dag, zal hij er voor zorgen dat de punten waar je eerst moet aan werken duidelijk zijn, zodat je thuis verder kan.

Nic moet deze week toch eens met Michael bellen en ik laat hem de vraag stellen ivm het veulen.

Jaaaaaa, wij vinden het ook reuze om zo'n gevulde agenda aan te kunnen bieden!

groetjes,
    Kristien

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Even melden dat er nog één plaats vrij is voor de level 1 cursus op 25/26 april! Wees snel!

groetjes,
    Kristien

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten