hahaha, ik sta helemaal achter dat plan voor een dak !!![]()
hahaha, ik sta helemaal achter dat plan voor een dak !!![]()
Ehm... en de volgende ke(e)r(en)?
Ik heb niet zoveel zin om te reizen voor de les en dan 10 euro te betalen om bij de gratie Gods in een paddock of springtuin te mogen grondwerken... bij niet te slecht weer.
Dat hebben we thuis ook
Toch weer andere lokatie zoeken?
May the horse be with you!
Hahahaha, ik ben alles al aan het regelen Karianne![]()
Sanne, ik ga het de 15e met je vader overleggen hihi............
Ok, ik heb Wim gesproken en Monique Meijer. Moet alleen Sanne nog even spreken.
Wim baalde ook nogal.
Monique gaat op de rijvereniging in Voorthuizen informeren wat het kost om de binnenbak af te huren. Ze hebben daar 2 binnenbakken. Dus Stacy is aan het rekenen, dan hebben we op de rijvereniging in Voorthuizen
1. Monique
2. Karianne
3. Nieck
4. Corina
5. Priscilla
6. Arend (kennis van Monique)
7. Nog een kennis van Monique
Optie in De Bilt/Utrecht is dan (vooral voor het aantal lessers van belang)
1. Yvon van Griftenstein
2. Edith, pensionklant Griftenstein
3. Helene
4. Jasmijn
5. Sanne
6. Marina
7. Stacy
Dus dat zou betekenen dat er 2 lesdagen zijn![]()
Dus heb geduld. Voorlopig houden we het lesrooster aan zoals het in het forum staat. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele wijzigingen.
Hallo,
Dit gaat een lang topic worden! Ik dank Sanne hartelijk en met heel mijn hart, want we mogen gebruik maken van hun buitenbak :-D Hoera! Er zit wel een voorwaarde aan vast (hihihi) en dat is wat lekkers (koekjes) mee nemen voor ons allemaal.
Verder is het parkeren een beetje een probleem, dus graag parkeren op aanwijzing van Sanne. In overleg vinden we wel een plekje waar je je paard vast kan zetten of los kan zetten en desnoods rustig op kan zadelen. Sanne's accommodatie is heel eenvoudig. De bak is niet gedraineerd, maar is over het algemeen goed te rijden. Er is geen toilet aanwezig. Als je echt nodig moet kan je dit even heel lief vragen in het bejaardenhuis ernaast.
Verder is het een in woonwijk en wil ik jullie vragen de boel netjes achter te laten. Dus geen poep op straat laten liggen. We willen tenslotte geen klachten van de buren ontvangen!
Vraag aan Monique en Priscilla, waar willen jullie lessen? Willen jullie in de binnenbak van Griftenstein lessen? Dan blijven deze tijden staan. Of willen jullie in de buitenbak bij Sanne lessen. Dan kan ik nog iets aan de lestijden veranderen
Dus even afhankelijk van het antwoord van Monique en Priscilla of we de hele dag bij Sanne lessen, of dat we eerst 3 lessen bij Griftenstein doen en daarna naar Sanne gaan.
Laat het even weten!
Groetjes,
Stacy
Qua afstand maakt het me niet zoveel uit. Of ik nou naar Utrecht rij of naar De Bilt, het is om 't even. Benzine kost het toch.
Voordeel De Bilt:
- binnenbak
Nadeel De Bilt:
- kost 10 euro
- als het regent mogen we er toch niet lessen want dan gaan de pensionklanten voor en gaat de les dus toch niet door
- groep is in 2-en gedeeld dus kijken bij anderen is niet mogelijk. Het is lessen en wegwezen.
Voordeel Utrecht:
- kost minder dan 10 euro
- de groep is op 1 locatie en je kan dus ook bij anderen lessen kijken als je zou willen
Nadeel Utrecht:
- niet gedraineerde buitenbak
- als het regent gaan ook hier de lessen niet door
Dus: als ik qua lestijd richting eind van de ochtend/begin van de middag kan, ga ik voor Utrecht.
Ok, dan verplaatsen we de boel naar Sanne thuis, want Edith kan niet eerder lessen. Ik ga nu met Edith overleggen of ze naar Sanne komt of dat ze afvalt en dan kan Corina mee lessen.
Ok, nu heb ik de meeste mensen van de lijst wel gesproken![]()
Op zondag 15 maart is de les aan de Winklerlaan in Utrecht. Onderstaand is het rooster. Hierbij heb ik rekening gehouden met wisseldiensten, de 2 lessen van Keri op 1 dag en heb ik Helene en Sanne als eersten gezet omdat het bij hun thuis is en zij beiden in Utrecht wonen. Onderstaand is het definitieve roosterEn nu hopenlijk echt definitief!
![]()
1. 09.00-09.45 Helene & Keri
2. 09.45-10.30 Sanne & Volley
3. 10.30-11.15 Edith & Max
11.15-11.45 Pauze
4. 11.45-12.30 Stacy & Know How
5. 12.30-13.15 Monique & Sietske
13.15-13.45 Pauze
6. 13.45-14.30 Karianne
7. 14.30-15.15 Nieck & Mighty
8. 15.15-16.00 Priscilla & Toby
16.00-16.30 Pauze
9. 16.30-17.15 Marina & Merle
10. 17.15-18.00 Jasmijn & Keri
Reserve:
1. Corina
Helemaal mooi
Nu verwachten we mooi weer en dus een mooie lesdag![]()
Prima lestijd!
Ik moet (waarschijnlijk) die ochtend uit Groningen komen, dus voor mij is 9 uur te vroeg.
Maar misschien kan Jasmijn dan? De tijd die er tussen onze lessen zit is dan wel super, natuurlijk.
Hallo allemaal,
Heb even niet alles gevolgd, Stacy bedankt voor je mailtje!![]()
Voor mij maakt de tijd niet uit, is eerder gunstiger, lekker rustig.
Snap het verhaal van Stal Griftenstein ook wel, ze moeten de pensionklanten tevreden houden.
Groetjes Priscilla
Today is a perfect day to start living your dreams!
Prima, dan doen we Jasmijn om 9.00 en Helene om 17.15. Goed Jasmijn?
Okee, geregeld dus, mooi, Stacy!
Ben benieuwd op de rijvereniging nog wat oplevert!?!!
May the horse be with you!
Ja hoor, Prima!
Fijn dat er zo lekker lang tijd tussen helene en mij in zit!
note to self: change the mind, the body will follow.
Mailtje van Monique:
De bak in Voorthuizen kost 150 euro per dagdeel. Da's een boel geld. Zeg dat er 4 op een ochtend lessen is 150 euro : 4 = € 37,50 p.p. Dat is dus niet op te brengen helaas.
Monique
Bladwijzers