Hm, vandaag was de tape wat omhoog gekropen. Tot net boven het wondje, heel handig.
Die was dus nogal vies en het losse flapje was nog dieper los met zo'n stukje vlees eraan.
Fjalar vond het niet echt pijnlijk geloof ik. En echt pussig was het ook niet.
Wegens geen goede inpakspullen en het ook liever niet inpakken, nu maar even schoon gemaakt, klei erop en weer de wei in. Hopen dat het morgen beter is...

Antwoord met Citaat
  Antwoord met Citaat
 )
 )

. Wij gebruiken dat inmiddels ook om onze koeien te behandelen (die dus in een loopstal lopen en dus ook regelmatig in vocht en poep stappen). Wel zou ik, omdat de wond blijkbaar vocht uitscheidt een pakje animalintex laten aanrukken. Van dat stuk animalintex knip je dan een stukje af, aan weerszijden 2 cm groter als de huidge wond. Voordeel van dat spul is dat het vuil uit de wond trekt, maar vocht deels buitenhoudt. Bovendien plakt het niet enorm aan de wond
. Wij gebruiken dat inmiddels ook om onze koeien te behandelen (die dus in een loopstal lopen en dus ook regelmatig in vocht en poep stappen). Wel zou ik, omdat de wond blijkbaar vocht uitscheidt een pakje animalintex laten aanrukken. Van dat stuk animalintex knip je dan een stukje af, aan weerszijden 2 cm groter als de huidge wond. Voordeel van dat spul is dat het vuil uit de wond trekt, maar vocht deels buitenhoudt. Bovendien plakt het niet enorm aan de wond  

Bladwijzers