Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Natuurlijke stalling omgeving Zeist?

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Natuurlijke stalling omgeving Zeist?

Ik kreeg zomaar een helder moment om hier eens te vragen of er in de omgeving van Zeist/de Uithof iets te vinden is aan 'natural stalling'. Via marktplaats en bokt gezocht en inmiddels ook wel iets op het oog, maar het viel me op dat het echt dramatisch lastig is. Is er nou echt zo weinig te vinden? Ik had verwacht dat het in deze omgeving toch wel een stuk makkelijker zou zijn dan in de randstad..

Groetjes Annemieke

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Re: Natuurlijke stalling omgeving Zeist?

vind je amerongen te ver?
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Ik moet op de fiets, dus de max is wel ong. 10 km. Dus Amerongen is helaas een beetje ver..
    Heb vlakbij een weitje+schuilstalletje gevonden, maar was toch wel benieuwd naar wat er nog meer te vinden is in de buurt. Marous is ontzettend onderdanig en er zat daar wel een dominante tante tussen. Omdat de ruimte beperkt is, is het dus ff afwachten of dat wel goed gaat.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Maroush,

Sanne en ik hebben ons te pletter gezocht in die omgeving, maar er is echt niks te vinden. Het stalletje wat je nu gevonden hebt, mag je heel blij mee zijn en anders is Amerongen, waar wij staan, inderdaad het dichtste bij.

Groetjes,

Stacy

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Hoi Stacy

Ja daar vreesde ik al voor Had me er ook wel aardig bij neer gelegd dat zoiets als wat ik nu heb (24/7 buiten, bak + overdekte roundpen, grote loopstal, veilige omheining, veel land, veel ruwvoer, enz.), ik hier in de buurt niet ga vinden. Ben dus ook zeker wel blij met het plekje wat ik nu heb gevonden, maar gezien ervaringen op vorige stallen ben ik een beetje voorzichtig geworden met er blindelings vanuit gaan dat alles loopt zoals je hoopt. Dus voor de zekerheid ben ik graag op de hoogte van evt. andere mogelijkheden, die er dus niet echt zijn begrijp ik nu ...

Groetjes Annemieke

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Hoi Annemieke,

Nee dat klopt. Er zijn eigenlijk alleen maar pensionstallen waar je blij mag zijn als je paard al los komt in de winter. De paarden staan in de omgeving vooral in de winter op stal
    Ik rij ook elke dag 30 km naar mijn paard en weer 30 km terug om hem de super accommodatie te geven die ik hem gun, dus inderdaad ideale loopstal met bos, binnenbak en alles wat je je maar kan wensen. Dus gewoon het beste maken van wat je hebt en anders snel rijbewijs halen en auto aanschaffen

Groetjes,

Stacy

Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Wow dat klinkt echt ideaal zeg!! Rijbewijs heb ik, alleen het geld voor een auto met brandstof ontbreekt helaas
    Maar ik ga dit iig in m'n achterhoofd houden, voor het geval ik de staatsloterij win ofzo

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Het is ook ideaal. Kijk maar op de website: http://www.pensionstalamerongen.nl. Onze paarden staan in de HIT-aktief stal.

En sparen maar We zien je vanzelf wel een keer komen

Ik heb je inmiddels een PB-tje gestuurd

Bladwijzers

Forum Rechten