Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Ervaring everline exceemdeken.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ervaring everline exceemdeken.

Hallo

Ik ben alvast opzoek naar nog een exceemdeken, nu heb ik deze deken net met de oude vergeleken en ik vraag mij af of de deken genoeg ruimte geeft bij de borstaanzet/schoft.
    Zijn er mensen die deze deken hebben bij een forse pony, dus haflingers etc, zo ja hoe bevalt de deken??

alvast bedankt.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2007

Re: Ervaring everline exceemdeken.

Ik heb hem voor mijn kruising haflinger, die past hem mooi!
    Maar bij mijn kruising ijslander met redelijk korte hals, en een lage aanzet is-ie te kort. Dan komt er steeds een stuk hals vrij achter de oren, waar ze dan begin te schuren. Voor haar heb ik nu die van divoza.

eveline heeft een everline ik vind de stof niks.. wel elastisch enz maar ik hou liever van wat steviger !

Hier ook een Everline bezitter. Ik heb hem voor mijn redelijk gezette, oftwel veels te dikke Grace (Kwpn'er) en hij past perfect. Zit nergens te strak en ook met haar hoge schoft gaat het prima. Ik vind het een heel fijn ding!
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Bedankt alvast voor de reactie,s. Ik heb de deken vanmiddag in handen gehad en vindt de stof eerlijk gezegd prima, ik had vorig jaar ook een goedkope deken en die is goed bevallen. Deze deken (everline) had wel een langere hals dan mijn oude deken dus dat vondt ik juist gunstig.
    Ik wil niet zo,n hele dure deken kopen omdat ze nu met andere paarden samen staat en een winkelhaak zit snel in de deken , wel of niet duur.
    Ik denk dat ik er maar eentje ga bestellen, ik zag er vanmiddag eentje in de winkel voor 135 euro en bij Atorca vragen ze 89 euro wat een verschil zeg, dan komen er natuurlijk nog wel verzendkosten bij...maar toch
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2007

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Ik wil niet zo,n hele dure deken kopen omdat ze nu met andere paarden samen staat en een winkelhaak zit snel in de deken , wel of niet duur.
    Ik denk dat ik er maar eentje ga bestellen, ik zag er vanmiddag eentje in de winkel voor 135 euro en bij Atorca vragen ze 89 euro wat een verschil zeg, dan komen er natuurlijk nog wel verzendkosten bij...maar toch
    Ik had dezelfde overwegingen.
    De service van Atorka is in orde vind ik.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marion
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    .
    De service van Atorka is in orde vind ik.
    atorka heb ik al vaker iets besteld ! super service vond ik !

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik ben wel tevreden over de stof. Is minder dik dan de boett (welke ik ondertussen ook heb, zodat ik komend seizoen kan afwisselen). Het lijkt mij wat 'luchtiger' voor het paard omdat de stof lichter is. Nadeel is dat hij erg statisch is (erg synthetisch stofje?), waardoor paardlief een hekel kreeg aan het uittrekken van de deken. Weet nog niet hoe dat met de boett beter gaat zijn.

Pasvorm wel prima bij steviger type paarden zoals mijn beebs.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

O ja , nu je het zegt, dat had ik bij de andere deken van Whoopie ook dat statische, wat wel helpt is de deken er niet ineens vanaf trekken maar rustig van achteren naar voren oprollen. Maar het blijft idd erg vervelend.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Wat ook schijnt te helpen tegen aan statische deken is in diepvries leggen..
    klinkt heel achterlijk maar ook mijn boett word op geven moment statisch dit komt door het wassen ofz

ik ga er over maandje of 2 een nieuwe boett bijkopen

De exceemdeken van Pagony schijnt ook heel erg goed te zijn, en niet zo verschrikkelijk duur nl rond de 70 euro.

Bladwijzers

Forum Rechten