vraagje.... ik heb een cardeo voor mn pony besteld, alleen is die van zwart leer. mijn zadel is bruin, dus zou ik graag de teugels bruin verven....zou dat mogelijk zijn, of heeft iemand dit al eens geprobeerd?
vraagje.... ik heb een cardeo voor mn pony besteld, alleen is die van zwart leer. mijn zadel is bruin, dus zou ik graag de teugels bruin verven....zou dat mogelijk zijn, of heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Als ik jou was zou ik Masja eens pben, denk dat zij dit wel weet...
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
bruin naar zwart is wel mogelijk, omdat zwart donkerder is. Zwart naar bruin wordt moeilijker, dat kan niet meer met een 'dye' maar zou met verf moeten die er echt als laagje overheen ligt, en dat komt het 'gevoel' van het leer niet ten goede.
nou, bezig geweest met bruine "verf" bij een schoenenmaker gekocht. helaas blijft het zo zwart als wat.... ik denk dat ik maar op zoek moet naar een bruine cardeo, deze is zwart terwijl de rest van het tuig enz. bruin is.... heeft iemand nog tips waar cardeos te koop zijn (bruin)?
Op de webshop van Equihof verkopen ze denk ik wel bruine cordeo's.
Bladwijzers