Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Iemand bekend met Daan Simoons

Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    40

Iemand bekend met Daan Simoons

Ik overweeg om les te nemen van Daan simoons, maar ik kan eigenlijk niet zoveel feedback op het web vinden over hem.
    En voordat ik iets doe zou ik wel graag weten wat voor persoon hij bijvoorbeeld is? Misschien dat iemand eventueel weet wat de kosten zijn?
    Of is er misschien iemand in de buurt van Zutphen die ook graag lessen van hem zou volgen?

Groetjes Evelien
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Re: Iemand bekend met Daan Simoons

Ik heb een tijdje priveles gehad van Daan, maar dat is al wel weer een jaar of vier geleden. Ik vond het erg prettige lessen. Hij schat niet alleen goed in wat je paard nodig heeft maar ook wat jij nodig hebt en aan kan. Ik vond hem destijds erg sympathiek, legt rustig en duidelijk uit en in overleg is veel mogelijk.

Ik zat op ruim een uur met de auto van hem vandaan en dan wil hij sowieso twee uur les geven. Hij vroeg best een schappelijk uur tarief destijds. Helaas kon ik hier niemand in de buurt vinden die mee wilde lessen dus werd het me te prijzig en heb ik iemand dichterbij gezocht.
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    40

Dank voor je reactie!

Ik woon zelf ook in Zutphen en mijn paard staat een kleine twintig minuten van Zutphen op een pension stal.
    Klinkt goed zoals jij hem beschrijft, ik ben zelf nogal onzeker over mijn eigen kunnen, ergens weet ik wel wat ik allemaal kan kan en moet ook vaak vriendinnen met probleempjes helpen maar toch blijf ik onzeker. Zal wel de aard van het beestje zijn.

Misschien nog iemand anders ervaring met hem?
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Hoi,

Ik weet dat Dorien_66 hem ook kent dus mischien haar ook een pb sturen.

Ikzelf heb een bitloos hoofdstel bij hem gekocht (dit is al wel 4 jaar geleden) en hij bevalt nog steeds heel goed!! Lessen heb ik nooit van hem gehad...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Bladwijzers

Forum Rechten