Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 50

Topic: Verslag Playday 18 januari

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Re: Verslag Playday 18 januari

hahaha ik wil zeker en vast helpen waar ik kan om de limburgers enthousiast te krijgen

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    hahaha ik wil zeker en vast helpen waar ik kan om de limburgers enthousiast te krijgen
    en dààr is zeker véél werk aan!

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

nee hoor, daar is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker hééééééééééééééééééééééél veel werk aan hahahaha

Ik wil wel eens kijken of we hier geen playday kunnen organiseren. Eventueel als ik het samen met enkele limburgers geregeld krijg... Een piste afhuren zal hier niet zo simpel zijn, maar bij ons in de buurt zitten wel héél véél boeren met reusachtig grote weilanden... Dus wie weet mogen we die wel gebruiken!

Het zal véél moeite kosten denk ik, want veel limburgers die voor zulke dingen als parelli open staan ben ik nog niet tegen gekomen, behalve degene die hier ook op het forum zitten. Ik had gisteren enkele foto's op het forum van de manege gepost waar ik vroeger reed, en daar schreeuwde men bijna moord en brand omwille van de 'provocerende' foto's... AHUM...

Hallo,

ik was er zondag ook bij.
    Pluim voor de organisatoren, fijn initiatief, hartelijk onthaal.

Jullie vragen om tips, en dus bij deze, geheel vrijblijvend, mijn persoonlijke suggesties:
    - Hou in het opzetten van de ruimte rekening met de verschillende horsenalities . De ruimte was een speeltuin voor LBE, maar erg overdonderend voor introverts (en RBE). Hou bijvoorbeeld een hoek of gedeelte van de piste vrij waar niets staat, en waar je een 'sweet spot' van kan maken voor introverts of RBE. Op zo'n plaats kan je dan ook al eens circling game spelen, iets wat nu onmogelijk was.
    - als je rijden opneemt in het programma is het misschien niet slecht om de ruimte leger te maken tegen dat het rijden begint? Het was nu, gezien de veelheid van objecten onmogelijk om te rijden in de ervoor voorziene tijd.
    - en tenslotte... best vermijden dat er een 'lesgeef-sfeer' ontstaat. Soms leek het wel dat er lesgegeven werd. Ik weet het, er is een dunne lijn tussen beginnelingen 'initieren' (of warm maken) en 'lesgeven', maar toch... Als er 1 iemand de hele tijd rondloopt om te corrigeren, complimenten te geven, het paard over te nemen, te tonen hoe het beter kan... tja... dat lijkt voor mij toch erg op instructie-achtige dingen. Als mensen voor Parelli willen gaan kan je ze best doorverwijzen naar een Parelli-instructeur en een Parelli-cursus.

Voor de rest: leuk initiatief, toppie.

groetjes

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hey Pierke,

Ik zie dat dit je eerste bericht is op dit forum. Op dit forum is het de bedoeling dat je je eerst even voorstelt.

Het zou prettig zijn te weten met wie we communiceren, kan je je daarom even voorstellen en laten weten wie je bent?

Groetjes van Inge
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Hoi,

Ik was op de playday met mijn zwarte (drachtige) merrie Qua.

Dit was mijn eerste bericht onder de naam Pierke. Voorheen was ik Qua (geregistreerd in 2006)- maar ik geraak niet meer ingelogd onder die naam - ben mijn paswoord vergeten etc... hetgene vooral aanduidt hoe vaak ik op fora inlog. Met een beetje geluk vergeet ik deze login ook weer binnen een paar weken... En besef ik dat pas binnen een jaar of zo. Ik ben een te onregelmatige gast om al te veel introducties te plegen... maar voor activiteiten in mijn regio wil ik al wel eens in mijn pen kruipen. Bij deze... Have a savvy evening...

grtzz

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Ah Nadia,

Bedankt voor je zeer nuttige professionele tips. Daar gaan we de volgende keer zeker rekening mee houden !!!!

Om even duidelijk te zijn, dit was geen officiele Parelli-aktiviteit hoor. Dit was een gewone Playday voor NH-mensen. Er waren mensen van KemVar en er was ook iemand die aan klickertraining gedaan heeft. Deze Playday is georganiseerd om de mensen die met hun paarden in de winter eens willen spelen, kunnen samenkomen op een droge, aangename plek, met opdrachten en obstacles die je niet zomaar in je weide staan hebt. Zo kan je een beetje oefenen, dingen bijleren van mekaar en nieuwe obstacles voorstellen aan je paard. Gewoon Fun en Play aan een democratische prijs voor iedereen toegankeleijk. En sommige mensen hebben hierbij hulp gevraagd.

Als wij officiele Parelli evenementen organiseren, dan wordt dat ook zo aangekondigd zoals de cursus in april, dan is er altijd een officiële Parelli-instructeur aanwezig. In april is dit Michael Grohmann. En spijtig genoeg is deze aktiviteit wel prijziger.

En hou zeker onze website in het oog want er komen nog aktiviteiten aan, allerlei NH-aktiviteiten .

Groetjes van Inge

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hey Willeke,

Heb juist van Fons een mailtje gehad van op het Paardentippers forum ( juist?) . Leuk dat je daar ook reclame maakt voor ons!!!!!!
    Dan hebben we in de zomer misschien echt wel meer volk en kunnen we 2 pistes huren!!!!!!

Groetjes van Inge

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

héhé yeps, klopt! Heb daar ook wat foto's gepost! Hoop dat er meer mensen zin krijgen in zo'n playday! Heb daar alleen maar positieve reacties gehad.

Jammer genoeg konden de mensen van het kattevenia forum (de vroegere manege waar ik reed) de foto's minder appreciëren en vonden ze de foto's zelfs aanstootgevend...
    Echt zonde, want op zulke manier was het zeker niet bedoeld!

Ik heb allesinds nog verwezen naar jullie website en die van K10: pnh.be
    omdat zij toch ook regelmatig parelli activiteiten organiseren.

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hmmm aanstootgevend ... wat moet ik me daar bij voorstellen?

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

vonden ze de foto's zelfs aanstootgevend...
    Willeke welke foto had jij daarbij gestoken ?
    "Dromen komen uit..."

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke

Jammer genoeg konden de mensen van het kattevenia forum (de vroegere manege waar ik reed) de foto's minder appreciëren en vonden ze de foto's zelfs aanstootgevend...
    Echt zonde, want op zulke manier was het zeker niet bedoeld!
    .
    Is het weer zo ver Willeke??
    Ik heb beloofd aan mezelf dat ik me niet meer bezig ga houden met zulke slaapverwekkende mensen, maar snap echt dat je er doodziek van wordt. Ik hoop dat je je ingehouden hebt!

Maar ff ontopic..........hele leuke filmpjes!!! Ik heb ze bekeken!

Groetjes Linda
    Ook al snap ik niks van paarden, wat niet is, kan nog komen!

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Enkele van shaktike waar vooral casandra op stond en de bewerkten vanop jou website, dezelfden als op paardentippers staan.
    Je mag gerust gaan kijken: http://www.takeforum.com/kattevenia
    De ergste commentaren erop zijn ondertussen al wel gewist.

Er zitten enkele mensen op dat forum die zich met zowat alles wat niet 'normaal' is in hun ogen, bekritiseerd voelen. Dus zowat alles wat anders is is aanstootgevend en kan dus niet volgens hun.

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik dacht dat er eentje bijzat met jij bloot op je paardje of zoiets, ik ga me daar echt niet moeien.
    "Dromen komen uit..."

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

nee idd hoeft ook niet. Ik kon maar proberen om hun te laten zien wat wij doen met onze paarden; maar blijkbaar wordt het gewoon niet geapprecieerd. Dus dan laat ik het ook. De mensen die wel interesse zouden hebben hebben de link naar jullie website en zullen daar wel toekomstige playdays en cursusen en dergelijke zien verschijnen

Bladwijzers

Forum Rechten