Ik heb natuurlijk niet goed geslapen deze nacht. Toch wel een beetje zenuwachtig denk ik.
En dan om 7 uur deze morgen ging de telefoon, ik dacht, oei Liesbet is ziek ofzo ... Maar nee ... mijn paarden waren uitgebroken![]()
... paniek ...
Goed dat alles al geladen stond en dat ik mij alleen nog maar moest aankleden. Vlug met de hele playdaybazaar naar de weide. Bart had ondertussen de paarden terug op de wei gekregen en dan hebben we nog een uur omheining kunnen herstellen. Wat die deze nacht aan het doen geweest zijn, dat weet ik niet maar dat was niet normaal. Van de paddock stond geeneen paaltje nog recht en de draad die lag helemaal aan de andere kant in de piste. Ik heb de paarden gecheckt en er was niets aan de hand, geen wondjes ofzo, ze waren alleen heeeeeeel moe.
En dan verder naar de Rietbeemden. En ik was nog eerst.
Dan heb ik de trailer binnengereden en dan ben ik begonnen met alles uitladen . Toen is Mieke (van Rengeltje) met haar dochter aangekomen en die hebben zo hard meegeholpen![]()
waarvoor echt heel erg bedankt!!!
Liesbet was er ondertussen ook en die heeft dan met Sara en Lotte de hele publieksomheining geplaatst en de omheining rond de opdracht met de ballen en alle opdrachten tegen de muur gehangen. En de Jan die heeft zijn werk gehad met de Carwash![]()
Maar ... om 10 u was de carwash klaar!!!
En dan zijn de eerste players aangekomen ...
13 paarden en begeleiders en ongeveer 20 bezoekers. De piste was goed gevuld. Eigenlijk zouden meer paarden voor plaatsgebrek gezorgd hebben, dus het was perfect. En er waren geen veiligheidsproblemen.
3 deelnemers hadden nog nooit Parelli gedaan, die hebben Liesbet en ik geholpen en die hebben een heel leerijke en leuke dag gehad! Eentje heeft alle opdrachten en tips van de muur gehaald en meegenomen![]()
, die gaat thuis nog veel oefenen denk ik.
Om 2 uur zijn de wandelaars vertrokken onder leiding van Liesbet, en dan heb ik met Sonja, Dirk en Bart de piste afgebroken. Ik heb net gehoord van Liesbet dat de wandeling ook heel goed en met het zonnetje, verlopen is.
Ik hoop dat de deelnemers tevreden waren. Ik denk wel dat dit voor herhaling vatbaar is.
Ben nu wel moe en beloof de foto's voor morgen.
Bladwijzers