Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 78

Topic: playday van het Noorden: Ruinen 18 tm 20 juli *update*

Actief Forumlid Peppysan's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: playday van het Noorden: Ruinen 18 tm 20 juli *update*

Sorry, maar het gaat mij niet lukken om te komen ivm ploegendiensten.
    Ik had er erg graag bij geweest.
    Een goede ruiter hoort het als zijn paard tegen hem praat.
    Een uitstekende ruiter hoort hem zelfs fluisteren.
    Maar een slechte ruiter hoort hem niet eens schreeuwen.
    <!-- w -->http://www.paderyranch.nl<!-- w -->

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Is er al meer bekend over wat er allemaal gaat gebeuren die dagen e.d?

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Boscrossen?
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Wie gaan er nu eigenlijk allemaal mee?

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
    Boscrossen?
    een dagje is niet erg, maar ben wel bang dat ik de andere buitenrijdag achter zal emoten blijve. Denk dat twee dagen lang aan de slag wel veel voor haar wordt gezine ze zo jong is. Maar uiteraard vermaak ik mezelf ook prima met haar in zo'n mooie omgeving

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Even opnieuw het lijstje met aanmeldingen.

Sandra met paard
    Eveline met paard
    Pais (fitna) met paard
    beitsche met paard (komt zondag al)
    mellien met paard
    Fellor met paard
    Poemelie Met paard

sophie zonder paard

[b]Memphis[b] met paard alleen maandag
    Peppysan alleen maandag, met paard
    schoonewille (Laura) zonder paard, 1 dag (maandag?)
    Lianne Misschien alleen woensdag

De routebeschrijving stuur ik jullie per PB denk ik maar.
    De legertent is inmiddels opgezet (even op proef) daar kunnen maximaal 8 mensen slapen hebben we uitgerekend. Naja, mochten er meer komen dan hebben wij nog wat bedden in huis over.

Misschien wel leuk om even te weten dat Poemelie eigenlijk Eef heet.....vind het natuurlijk ook prima als jullie mij allemaal poemelie noemen.... Maareh eef is misschien makkelijker......

Aangemeld
    Nov 2004

Dus we hoeven geen eigen tentje mee te nemen?? Dat is mooi, want mn tent is zo lek als een zeef

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik kan evt. nog een extra pony meenemen (hackneytje) waarmee mensen grondwerk kunnen doen. Ben tegen die tijd wel beetje met hem gestart en kan een leuke uitdaging zijn voor mensen die al wat ervaring hebben. Dus wie het leuk vind om een extra uitdaging te hebben die dagen... Hij is ook ingereden maar kan hem niet veilig verklaren.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ohh, leuk, neem je die mee?

Dan moet ik mn vriendje ook maar mee vragen, want die vindt het altijd leuk om zomaar wat te grondwerken. Liefst met een pony die net zo weinig PNH ervaring heeft als hij (al heeft hij liever een haflinger )
    Wat leuk dat er veel aanmeldingen zijn van mensen MET paard

Enne: ik slaap in mn campertje

Ipv routebeschrijving ontvang ik graag de postcode, is handiger.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ja, dan kan ik wel kijken of dat gaat lukken. Dat denk ik wel. Enige is dat ie af en toe nogal paniekaanvallen heeft (dat koffievosje met die slechte hoeven die jij gezien hebt) en dan buiten niet echt te vertrouwen is. Hij kan dus tenzij het echt goed gaat niet buiten het veld gebruikt worden.
    Maar ik denk dat hij voor veel mensen leerzaam kan zijn en dat het voor de pony ook goed is. Zijn vast wel mensen die even tijd voor hem over hebben op die dagen.

Ojee ik sta nog op de lijst, maar ik heb me ergens op deze pagina afgemeld...
    Veeeeel plezier alvast!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hebben we eigenlijk al een beetje een planning voor de 3 dagen?

Mn vriendje wil ook graag een dagje of 2 mee komen. Hij is nog niet zo ver, maar kan iig al de 7 games met shaf (hij heeft pas 3 uur geoefend in totaal)
    Hij zou bijv. de dinsdag en woensdag kunnen komen. Als wij dan de maandag een wat langere buitenrit doen, en de andere 2 dagen meer grondwerk, is het voor hem ook leuker.

Er zou ook sprake zijn van een semi-tournament, misschien is dat iets voor de woensdag? als afsluiting van de playdays?

Antiope komt dus niet he, want zij gaat de woensdag naar Wim.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Nov 2004

Lijkt me een goed idee, dan kunnen de toeschouwers ook beter dinsdag of woensdag komen. Doen we er nog een videoavondje bij? Dan hebben de paarden ook een uurtje rust haha...

Misschien is het beter om de buitenrit juist dinsdag of woensdag te doen? Dan zijn de paarden al wat meer gewend aan de omgeving (en aan elkaar) en is het niet zo nieuw meer, voor de paarden die niet zo vaak op stap gaan. Zoals borus ook al verwacht ik geen problemen want is +25 graden, dan zet ie geen stap te veel

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Hoi Allemaal.
    Omdat ik volgende week ga trouwen en daarna 2 dagen op honeymoon ben, nu alvast de routebeschrijvingen naar Ruinen vanuit zoveel mogelijk richtingen.

Vanuit Zwolle/Hoogeveen
    A28 richting Assen aanhouden (ook bij Hoogeveen als de A28 afbuigt)
    Na knooppunt Hoogeveen is het de 3e afrit (nr 28 Ruinen)
    Onderaan de afrit ga je even rechts (niet ruinen volgen) dan meteen weer links, parallel aan de snelweg. 100 meter verderop ga je linksaf onder de snelweg door. Deze weg (Eursinge) blijf je volgen. Na ongeveer 3 km krijg je een verkeersdrempel. Je gaat hier rechtsaf richting bungalowpark Lanka en ’t olde posthuus. Na 250meter buigt de weg af naar links. Je passeert vervolgens bungalowpark Lanka (gewoon voorbij rijden, de stallen zijn niet bij het bungalowpark). Vervolgens de 2e geasfalteerde weg rechts (doodlopend weggetje meegerekend). Het is aan deze weg het 2ehuis, net over een bruggetje aan de rechterkant.

Vanuit Groningen/Assen
    A28 richting Hoogeveen aanhouden. Bij afritnr 28, Ruinen eraf. Onderaan de afrit links onder de snelweg door (niet Ruinen volgen) aan het einde links, parallel aan de snelweg...
    100 meter verderop ga je linksaf onder de snelweg door. Deze weg (Eursinge) blijf je volgen. Na ongeveer 3 km krijg je een verkeersdrempel. Je gaat hier rechtsaf richting bungalowpark Lanka en ’t olde posthuus. Na 250meter buigt de weg af naar links. Je passeert vervolgens bungalowpark Lanka (gewoon voorbij rijden, de stallen zijn niet bij het bungalowpark). Vervolgens de 2e geasfalteerde weg rechts (doodlopend weggetje meegerekend). Het is aan deze weg het 2ehuis, net over een bruggetje aan de rechterkant.

Vanuit Leeuwarden.
    A32 richting Zwolle aanhouden. Bij Afrit Meppel-Noord eraf (afritnr 3)
    N375 richting Ruinen aanhouden.
    Voor zover ik weet de 3e rotonde linksaf (echtenseweg) richting ruinen. Dan de 3e afslag rechts (hoekstraat), T-splitsing weer rechts (Munnekenweg) En dan vrij gauw de 2 afslag links richting Engeland en na 50m of zo meteen weer rechts “voor de broeken”of “waterleuzen”. Aan deze weg zit de boerderij na een S bocht aan de linkerkant. Vanaf Ruinen is het het een na laatste huis aan die weg. Huisnummer… Geen idee… Ik zal mijn auto (lichtblauw seicento) aan het begin van de oprit zetten. (en nog even navragen wat zijn huisnummer is)

Wil je een routebeschrijving vanuit een andere hoek? Dan geef je maar een gil.

De planning van de 3 dagen is vooralsnog (kan natuurlijk altijd aangepast worden)

Maandag: 's morgens blijven we bij huis om wat grondwerk te doen (leuke suggesties zijn van harte welkom)
    's middags lijkt het me leuk een buitenrit van ongeveer 2 uur te maken naar een leuk bosje in de buurt, over de hei. Er schijnt een shatkistje van geocaching verborgen te zijn in dat bos. Als ik een GPS kan regelen kunnen we op jacht.
    's avonds misschien bbqen, video'tje kijken (heeft iemand een dvdspeler toevallig?

Dinsdag: Als hetrijden op maandag goed ging voor iedereen kunnen we een lekkere lange buitenrit maken naar een pannekoekenhuisje aan de andere kant van het nationaal park (als je rustig rijd over mooie paadjes is dat ongeveer 1,5 uur rijden heen en 1,5 uur terug, waarbij je aan alle kanten omweggetjes kunt maken en zo)

Woensdag: mini-Parellitournament. We doen een deel van de tournament onderdelen en verzinnen er zelf vanalles bij.

Ik heb er veel zin in. Ik ben van 4 juli tot 16 juli op vakantie. Maar ik heb Eveline (Callippo) gevraagd of zij aanspreekpunt wou zijn.

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten