Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 26 van de 26

Topic: net begonnen!

Re: net begonnen!

hihi, ja inderdaad.... ik ben wel opzoek naar iemand hier in de buurt die ook een leuke shet heeft zodat we nog wat van elkaar kunnen leren enzo.. maar hier in de buurt woont niemand die aan Parelli doet (of ook maar iets doet wat goed voor de pony is)

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Leuk die Nigel zo herkenbaar, hoezo boaring!!!! Whoopie doet dat ook loopt recht op de pion af en geeft een vinnige tik op dat ding
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oh dat is niet waar hoor, ook in het Land van Maas en Waal (en daar in de buurt zitten mensen die aan NH doen of 'gewoon' goed met hun paarden omgaan hoor!

Maar niet in Wamel .
    Ik heb gelukkig de allerbeste instructice die mij altijd kan en wil helpen .
    Maar hier in Wamel heb ik nog nooit iemand gezien die vanuit het paard kijkt

Actief Forumlid cooper's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door xmarliez
    Maar niet in Wamel .
    wat jammer is dat zeg!! nou meid dan doen we het maar op deze manier! groetjes van bren!
    color=#4000FF]Behandel een mens en dier zoals jij zelf behandelt wilt worden![/color]

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door xmarliez
    Maar niet in Wamel .
    In Wamel zelf ken ik verder niemand, maar ik zit niet zo ver uit jouw buurt vandaan en ik werk af en toe op een stal hier in de buurt waar ook heel goed met de paarden om wordt gegaan. Dus in deze regio zijn ze er wel hoor!

En ach, als jij daar in Wamel kan laten zien dat het ook anders kan, worden er misschien vanzelf wel mensen nieuwsgierig en kan er een sneeuwbaleffect ontstaan.

Er zijn al een paard nieuwschrierige mensen langs de deur geweest en moeder en vaders die komen vragen of ik niet toevallig paardrijles geef enzo . Maar de mensen die hier een pony hebben, gaan er gewoon verkeerd mee om, en ik heb samen een keer in de bak gestaan en gekeken naar de buren en begon bijna te huilen het is niet te geloven dat mensen altijd de fout zien bij de pony, terwijl het helemaal aan hun zelf ligt..... (ik zeg dit niet omdat ik vind dat de fout altijd bij de mensen ligt, nee die mensen maken gewoon zelf de fouten en van een afstand is dat HEEL erg goed te zien ). en met in de buurt bedoel ik vaak in Wamel of Dreumel of Leeuwen

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Kijk, dat bedoel ik, dan heb je dus toch al een positief effect, als mensen al aan je gaan vragen of je lesgeeft!
    En natuurlijk zijn er ook altijd nog een hoop mensen die niet zo fijn met hun paarden omgaan, die zie ik hier ook nog zat.
    Maar gewoon lekker doorgaan met het doen van jouw ding, dit opent toch al sommige mensen de ogen en dat is toch mooi!

Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2009

Als jullie je nogal alleen voelen in jullie buurt kan je ook altijd eens een clinic of zo
    proberen te organiseren, dan wordt de Parelli groep groter en kan je samen verder
    playdays en zoverder doen.

Ik probeer op dit moment wat meer clinics in Nederland georganiseerd te krijgen, dus
    als jullie dit een fijn idee vinden mag je altijd iets laten weten...

Groeties!
    Lindsey Nys

<!-- e -->Mail@pnh.at<!-- e -->
    <!-- w -->http://www.pnh.at<!-- w -->

3 en 4 jarige warmbloedmerrie te koop!

Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    56
    Dagboek Berichten
    14

Laatst dacht ik nog:"Als je ziet hoeveel mensen er zich hier iedere dag nieuw aanmelden, dan gaat het de goede kant op!Er zijn echt steeds meer mensen op een goede manier bezig met hun paard." (en helaas nog steeds veel meer op een minder goede manier...)
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

Actief Forumlid cooper's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009

meid dat blijf je houden, de meeste mensen weten ook niet hoe het anders kan,
    die zitten zo erg in een manege wereldje, dat krijg je er bijna niet uit.
    Als ik praat met dat soort mensen die denken dat ze het beste voor hebben met hun paardje , zijn er vavn overtuigd dat hun paard het erg goed heeft.
    Ik word zo moe van die discussies, je hoort dan ook alleen maar ,.... ja maar!
    Dan denk ik daar gaan we weer.
    Mijn paardje komt er elke dag uit, als ik niet kan word ie losgegooid, of in de stapmolen.
    en hij staat lekker droog, krijgt goed voer, en word lekker gepoetst.... Pffffff.
    Heel erg irrie is dat!
    groetjes van Brennie!
    color=#4000FF]Behandel een mens en dier zoals jij zelf behandelt wilt worden![/color]

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten