Wilgentakken heeft hij, kan hij zelf van de boom af plukken. Hij heeft nog een paar boompjes in zijn uitloop die hij met liefde sloopt en omver duwt. Autobanden is ook een leuk idee voor de afwisseling. Zijn voer moet hij nu door een soort rek heen plukken, en dat houdt hem ook bezig. En hij heeft twee ballen, waarvan eentje met handvat.
Kun je aan een paard zien of hij zich verveelt? Eenzaam zijn is toch net iets anders dan vervelen.
's Winters heeft hij een open schuilstal met uitloop. 's Zomers mag ik de wei van een buurman huren. Ja, ik zou hem het jaar rond thuis (en in de wei van de buurman) kunnen houden, maar dan wel met gezelschap.
Ik heb vandaag nog wel wat rondgebeld, naar adressen verder weg, maar die prijzen, dat is voor mij niet te doen. Daar kun je bijna 3 paarden voor voeren...![]()
Mijn oom heeft het al een tijdje over een "gedeeld" paard, hij heeft er niet genoeg tijd voor, maar wil wel graag buitenritten maken. Dan heeft Hannes gezelschap en kan ik rijden als hij er de tijd niet voor heeft. Eigenlijk hou ik niet van paarden 'delen', maar als het een oplossing zou zijn... ik weet het niet, 2 paarden is nog geen kudde.
Bladwijzers