Even een lijstje maken met de "definitieve aanmelders"
Eveline + paarden
Karianne + paard
Marjolijn + paarden
Marja (+ paard?)
Sandra
Jasmijn
Marlous
Even een lijstje maken met de "definitieve aanmelders"
Eveline + paarden
Karianne + paard
Marjolijn + paarden
Marja (+ paard?)
Sandra
Jasmijn
Marlous
Lia en Daphne (bijrijder) komen sowieso, vooraf wat inleggen geen probleem!
Pony's mee is wel het idee, maar waarschijnlijk gaat dat niet lukken.
Maar we doen ons best een oplossing te bedenken![]()
Always put the relationship first!
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Always put the relationship first!
Ik wil ookMoet alleen nog even kijken hoe ik dat met vervoer ga doen. Is er iemand die toevallig langs/in de buurt van Wageningen komt op weg naar enschede?
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Surrender to fun!
Wij willen ook definitief meedoen.
Mijn bijrijdster met onze merens en ik met de fjord.
Hebben jullie al enig idee hoe laat het begint en tot hoe laat het ongeveer duurt?
Groetjes Jolanda.![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Started!
He wat jammer, had me onwijs leuk geleken om te komen kijken, maar sta dat weekend op het rooster voor de veulenbrigade![]()
Heel misschien kan ik wat wisselen, ga eens ff kijken![]()
vorige keer begonnen we rond een uur of 9 geloof ik, en we gingen allemaal weer naar huis rond uur of 4.Oorspronkelijk Geplaatst door waanders
leuk dat jullie ook willen komen![]()
9 Uur is wel érg vroeg, weet je wel hoe ver Enschede rijden is?![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
ik wist niet zeker meer hihi.. hoe laat was het de vorige keer marja ? 11 uur dan ?
Nou vind ik het echt niet grappig meer dat er allerlei woorden verdraaid worden, of het nou 1 a p r i l is of niet! Ik wil graag een gewoon gesprek kunnen voeren, dat wordt wel lastig zo.
Ik heb kennelijk een nogal ander gevoel voor humor dan de moddies hier, maar ik vind dit echt niet lollig.![]()
Ik weet niet meer hoe laat we er de vorige keer waren Marjo, maar iets van 11 uur klinkt al een stuk haalbaarder.![]()
jemig Marja... jij heb écht een lage EF hoor. Kom op, 1 keer per jaar een geintje... tuttut![]()
Ik heb idd een lage EF als het gaat om 1 a p r i l grappen.
Vind ze gewoon maar zelden écht grappig!
Maar goed. Gevoel voor humor verschilt kennelijk.![]()
Vorige keer kwamen Roos en ik rond 12 uur aankakken geloof ik...
Mooie tijd wel![]()
May the horse be with you!
9u lijkt me veel te vroeg, voor mensen van ver. Marjo en ik kunnen wel om 9u vast wat hindernisjes in de wei gaan opzetten en dan wachten we gewoon tot iedereen er is voor we naar het springveld gaan. Je kunt het inladen ook niet overhaasten he![]()
Bladwijzers