Ik kom ook
(ik ben namenlijk die vriendin waar ze het in haar eerste berichtje over heeft...)
Ik kom ook
(ik ben namenlijk die vriendin waar ze het in haar eerste berichtje over heeft...)
Ik vroeg me af of alles buiten is of dat er ook dingen binnen zijn, weet iemand dit?
Alles is binnen in een grote manege.
Wie gaan er definitief?
-Ik en Ebby
-Sabine
Ik weet het nog niet. Heb vanavond BATA feest (http://www.batavierenrace.nl) en weet nog niet hoe laat ik morgen wakker ben en of ik uberhaupt wel op kan staan (spierpijn!!!)
Ik weet het nog niet: ik wil Lodash rijden, ik wil met Suus spelen. Er zit zo vrrektes weinig tijd in een week, en dat gewerk vreet ook al vrije tijd!
May the horse be with you!
Ik ben helaas niet geweest, had de dag ervoor BATA en omdat ik dit keer in de ochtendploeg liep en al om 3u was opgestaan en tot 3u de dag erna gefeest heb (eh, beide 3u 's nachts) was ik de zondag pas in de namiddag wakker,![]()
Ik ben wel geweest, was erg leuk. Vanavond verslag en foto's! Nu snel naar school.
Hey Naepir jammer ik heb je niet gezien. Ik maar kijken of ik misschien mensen
zag met een natural horsemanship t-shirt, maar helaas niemand gevonden.
Ik vond het ook een geslaagde middag. De demo at liberty op muziek van level 2 student Vero Maes
vond ik zeker de moeite waard. Een leuk paardje en gezien zijn vervelende voorgeschiedenis
te gek dat dit stel zo'n eenheid was en de muziek (vooral de tekst was heel toepasselijk).
Daarna natuurlijk de demo van Frans en Ilona trailerladen met een 3 jarige hengst
die die ochtend voor het eerste van zijn leven de trailer ingegaan was gaf een duidelijk beeld
over het trailerladen op de Parelli manier.
Bij het gangenpaarden team heb ik behoorlijk met gekromde tenen gezeten als je zag
hoe sommige hun paarden bereden. Ze trokken het bit zowat dat beest zijn keel indus jullie
kunnen wel raden hoe dit er uit zag. Mond wagenwijd open behoorlijk tegensputteren kortom
geen reclame dan voor de zgn "rijkunst" van deze ruiters.
Als laatste 1,5 uur demo van Piet Nibbelink eerst met 2 vreemde paarden van NVVR leden
1 ijslander en 1 tuiger in de Picadero daarna 1 van zijn eigen paarden los in de bak.
Ik had hem nog nooit aan het werk gezien (hij werkt op de Hempfling manier) maar ik vond
het hij heel goed was. Leuk was ook de demo met zijn eigen paard deze denderde eerst los
door de bak voordat hij met hem aan de slag ging. Zonder zadel met een nekring en dan in
een rengalop nou die Piet kan wel rijden hoor. Daarna ging hij samen met zijn paard rennen
door de bak en vroeg later of er 3 mensen uit het publiek misschien mee wilden rennen zodat
ze als een kudde konden werken. Nou 3 meiden hebben dit dus gedaan ja ging behoorlijk hard
dus die waren wel moe zeiden ze daarna nou dat verbaasde me niks.
Nou ik zal best nog wel het een en ander vergeten hoor maar dat kan Naepir misschien wel
aanvullen. Kortom een hele leuke middag.
Ik ben ook geweest.
Vero Maes was erg leuk om te zien. De demo trailerladen ook (en ik zie dat ik op de goede weg ben
, ik had net de dag ervoor allerlei dingen zitten doen met zeil, smalle doorgangen en een houten vlonder
, nu alleen nog die dingen doen in de buurt van de trailer
).
De demo van Piet Nibbelink vond ik boeiend worden toen hij met zn eigen paard aan de gang ging.
Jammer dat ik jullie niet heb gezien
Even wat kleine opmerkingen (niet zoveel toe te voegen aan Carla's verslagje):
Vero maes was top, ze lijkt me ook erg aardig.
Ik vond het paard van frans en ilona er overigens slecht uitzien.
Leuk om andere gangenpaarden te zien, hou het toch maar gezelli bij de ijslanders (toch meer mijn type)
Piet, erg goed. Leuk met die paarden. Goede interactie met publiek. Zijn eigen paard was enorm! Hij vertelde heel veel dingen die ik geleerd heb van mijn instructrices *best wel trots*
Ik vond die man (zo'n machoen dan positief bedoeld) na de gangenpaarden ook errug leuk! Uhm.. paard dan he
Foto's staan bij ITP![]()
Bladwijzers