Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Topic: brandnetel thee

Actief Forumlid shadow1989's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2007

brandnetel thee

bij de reform winkel kun je brandnetel thee krijgen.ingedienten zijn pure brandnetel.
    omdat brand netel bloedzuiveren werkt wu ik deze thee aan me paard gaan voeren een kopje thee per dag.
    een week of twee.
    kan dit kwaad ik denk zelf van niet want paarden mogen brandnetel.maar moet ik dan slappe thee maken of juist sterke ?
    rio en shadow voor altijd de mijne !!!!IMG]http://i277.photobucket.com/albums/kk66/marielle_123_2008/1340087_54f39e4e1a.jpg[/IMG]

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Re: brandnetel thee

Brrr... brandnetelthee...
    Waarom voer je geen gewone brandnetel? Als ik er veel vind, pluk ik ze (met handschoenen natuurlijk), droog ze en voer ze dan. Paarden vinden ze heerlijk. Goedkoop en gezond!
    Started!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

ik doe net als Mitzel. Plukken, drogen en geven. Heerlijk! Geen idee hoe sterk je de thee zou moeten laten trekken?

Hoe kom je op dat idee? Heb je het idee dat je paard dat nodig heeft? Ik ben oprecht geinteresseerd. Ik drink zelf al jaren thee maar ben nog nooit op het idee gekomen dat aan Poca te geven.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Dec 2007

kruiden thee wordt al vaak aan paarden gegeven.
    en aan gexzzien ik geen brand netels in de wei heb staan . wil ik deze geven paarden mogen het hebben je hebt het ook voor paarden maar hier zit ook een heel groot prijs verschil in terwijl er het zelfde in zit .
    ik wil het geven omdat het een bloedzuiverende werking heeft.
    rio en shadow voor altijd de mijne !!!!IMG]http://i277.photobucket.com/albums/kk66/marielle_123_2008/1340087_54f39e4e1a.jpg[/IMG]

Ja ik snap dat je het wilt geven omdat het een bloedzuiverende werking heeft. Mijn vraag is echt. Doe je dat gewoon daarom of heb je reden om aan te nemen dat je paard het nodig heeft?
    www.innerfeeling.nl

Ik zou het niet doen. Voedingsmiddelen die gemaakt zijn voor mensen, zijn zelden of nooit geschikt voor paarden. Hun spijsverteringsstelsel is veel gevoeliger dan dat van ons.
    Beter is het idd gewone brandnetels neer te leggen en het paard de keuze te laten ze te eten of niet.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

of je paard te laten doormeten door iemand die er verstand van heeft en dan een kruidenmix kan maken speciaal voor jou paard...

Ik ben ook dagelijks thee aan het zetten voor een paard hier...en ik moet zeggen met alles wat hij heeft gehad is hij echt een stuk opgeknapt!!

Dus dat is ook een goede optie!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Aangemeld
    Dec 2007

maar het heeft persies de zelfde ingedienten.?
    en geen kunstmatige toevoegingen.
    en gewooon brandnetels neer leggen kan dus niet omdat ik der geen heb..

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

je kan ook gedroogde brandnetels kopen bij de meeste webwinkels die natuurlijke paarden supplementen verkopen...hoef je ze niet meer te drogen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het 'waarom' van deze vraag.
    Heeft je paard dit nodig denk je? Heb je bloed laten afnemen waaruit blijkt dat zijn bloed niet 'zuiver' is?

Daar probeer ik ook al een tijdje achter te komen . Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.
    www.innerfeeling.nl

Aangemeld
    Dec 2007

omdat me paard het nodig heeft.dat is de waarom.
    bloed is niet zuiver.
    in iedergeval bedankt .ik ga even kijken naar gedroogde

Als je zeker weet dat je paard zijn bloed niet zuiver is kan je ook knoflook geven, gewoon een paar teentjes of een hele bol maximaal.
    Don't make or teach assumptions

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Haha ja dat is een goeie logica, daar kan niemand tegenop: omdat m'n paard het nodig heeft, dat is waarom!

De meeste mensen hier zijn toch gewend aan wat meer inhoudelijke discussies... maar goed...

@Jenniferjoristina: het voeren van knoflook is niet aan te raden, dit kan bloedarmoede veroorzaken!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten