-
Forumlid
Welke spullen nodig?
De verschillende levels, bestaan er daar ook boeken over ofz? Ik vind de cursussen enz te duur.. Kan dit echt niet betalen , omdat ik dit zelf betaal dan.. Iemand die kan helpen?
-
Actief Forumlid
Re: Welke spullen nodig?
Oke, leuk, geld besparen weet ik wel wat van
. Als je het programma wilt volgen heb je paketten. In elk pakket zitten zakboekjes, een groot boek en een video (als ik het goed heb). Aan de hand daarvan kan je al een heel eind komen.
-koop in ieder geval niet een nieuw parelli-pakket maar een tweedehandse, op ebay staan er best veel.
-je hebt ook een stick nodig. Die kan je met een beetje creativiteit zelf maken en anders eentje kopen (tweedehands of gewoon even op artikelen boven aan de pagina klikken). Aan een zweepje, kan ik je vertellen, heb je i.i.g. niks, hij mag niet kunnen buigen
-een halster en touw kan je daar ook kopen (of je nichtje er even eentje voor je laten winnen zoals ik
).
Als je goed zoekt vind je vanzelf best goedkope spullen. Kan je anders geen baantje nemen?
-
Forumlid
Bedankt voor alle informatie!!
Ik heb wss het 1ste pakket 2de hands, en heb dankzij Calippo wss ook een halster, stick & string en leadrope!!
-
Actief Forumlid
Leuk joh! Veel plezier en succes met oefenen!
-
Actief Forumlid
Wat leuk voor je,alvast veel plezier met kijken en binnenkort met oefenen!
-
Forumlid
Moet wachten van men moeder ..
-
Forumlid
Nu weer wel :s
hehe..
Forum Rechten