Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Appassionata

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Appassionata

Poehh wat ik heb ik me al lang niet meer vertoont op dit forum *schaamschaamschaam*
    Ik werd 2e kerstdag '08 gebeld door vrienden van me, of we binnen nu en 2 uur naar de RAI in A'dam konden komen. Er was iemand ziek, waardoor er kaarten vrij waren voor Appassionata!

Dus, wij als een stel debielen de trein in gesprongen, en we waren er precies op tijd.
    Heerlijk, lekker het penny meisje uitgehangen. Heb genoten van de show. De special act van Lorenzo was een topper.
    Helaas geen volledige natural activiteit. Heb toch nog behoorlijk wat bitten en zwepen voorbij zien komen. Maar die paarden, kwijl kwijl kwijl....
    Aangezien ik een foto fanaat ben, uiteraard ook foto's gemaakt. Helaas baterij niet opgeladen, die liet me halverwege in de steek ...
    Maargoed, toch braaf geen flits gebruik, dus het zijn een stel spookpaarden geworden, de friezen zie je niet eens. Alleen de witte paarden

Ik zal ze zo eventjes opzoeken

Kom maar op met je verhalen/verslagen over Appassionata '08

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Re: Appassionata

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Lijkt mij een gave voorstelling.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Ik ben naar de vorige voorstelling geweest, maar voor het geld dat je voor een kaartje moet betalen had ik toch een professionelere show verwacht. Sommige dingen waren goed, maar andere was een hoop geruk en gepluk. Las bij de blauwe buren dat het deze keer niet veel anders is. Daarbij ben ik in het verleden vaak naar Goa/ Der Zauberwald geweest en ik zie veel dingen daaruit terug, alleen in een wat mindere uitvoering
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ben gisteren geweest. Het was een erg gezellige avond en een mooie show. Alleen kan het denk ik inderdaad wel wat professioneler.

Die Lorenzo waar ik foto's van zie was er ook helemaal niet bij. Erg jammer.

Bladwijzers

Forum Rechten