Heb net telefoon van Inge gehad, Annabel is ingeslapen...
Inge zal zelf het verhaal hier wel bij plaatsen als ze er klaar voor is, maar zo zijn jullie toch al op de hoogte.
Heb net telefoon van Inge gehad, Annabel is ingeslapen...
Inge zal zelf het verhaal hier wel bij plaatsen als ze er klaar voor is, maar zo zijn jullie toch al op de hoogte.
"Dromen komen uit..."
Sterkte!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
veel sterkte Inge.....
Heel veel sterkte Inge!![]()
Annabel was en is een prachtpaard!
May the horse be with you!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Heel veel sterkte.
Started!
Heel veel sterkte!
Ach nee toch, wat erg!!!!
Heel veel sterkte Inge!
He verdorie Inge, heel veel sterkte![]()
![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Heel veel sterkte gewenst...
Oh wat naar...
26 is een hele leeftijd, maar toch blijft zo'n afscheid ellendig.
Heel veel sterkte!!![]()
Yvonne
heel veel sterkte, Inge. Het lijkt me zo'n ontzettend moeilijke keuze. Veel kracht voor de komende tijd gewenst.
potverkoffie, spijtig dat ze uiteindelijk toch moest gaan. Veel sterkte en![]()
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
He bah wat vreselijk, heel veel sterkte.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Allemaal heel erg bedankt vor jullie steun!!!
Het was een dinsdag een heel zware dag. 's Morgens direct de veearts terug bij annabel gehaald. Ze had terug een pols van 70 en was zwakker dan maandag. Ik ben dan 20 l infuusvocht en glucose gaan halen naar de kliniek en we hebben Annabel terug aan een zak infuus gezet.
Haar benen waren onderaan zo enorm gezwollen (net olifantepoten), ze kon niet meer stappen. Ze probeerde wel maar dan zag je dat ze schrik had om neer te vallen. Ze wou ook niet eten. 1 of 2 handjes mix en dan draaide ze haar hoofd weg en was ze zo moe. Haar ogen stonden ook heel, heel diep.
We (Linda, ook een vriendin van Amy, en ik)hebben tot 16.00u met haar bezig geweest, een beetje eten, een beetje laten drinken, zo moe, zo verzwakt, op de wei in de vrieskou en dan begon ze nog uit haar neus te bloeden. Ze had ook pijn, 't was gewoon verschrikkelijk.
Dan heb ik Jos en de veearts terug gebeld om te overleggen, want Annabel zo nog laten afzien, dat heeft ze gewoon niet verdiend.
Hebben dan samen de beslissing genomen om haar te laten inslapen. Ben bij haar gebleven, heb haar vastgehouden tot ze op de grond gevallen is en ben dan nog 10 min bij haar blijven zitten tot alles voorbij was.
Hebben dan Ollie er terug bijgelaten om afscheid te nemen.
Heb sindsdien niets meer van Jos gehoord, gewoon niets.
Heb gisteren 'achter de schermen' geregeld dat Ollie nu naar Linda kan. Ollie is geadopteerd en bezit van de adoptievereniging. Hij stond in het contract nog op Amy haar naam en de Jos wou dat hij zou blijven staan. hij zou Ollie wel blijven eten geven zoals hij de laatste 3 mnd gedaan had. Tja, daar heb ik dus wel een stokje voor gestoken. Ik denk dat het nu wel genoeg geweest is!
Heb deze morgen van Linda gehoord dat Jos Annabel nog altijd niet heeft laten weghalen en dat Ollie erbij staat te treuren. Heb haar gezegd dat ze ten laatste morgen Ollie moeten ophalen want die gaat naast verdriet ook een emotioneel trauma oplopen. Spijtig van de feestdagen want dan had dat waarschijnlijk al allemaal gebeurd geweest. Maar Jos had gisterenmorgen al wel een boer-buurman kunnen vragen om hel lichaam van Annabel weg te halen. Nu wacht hij gewoon op de firma die dode dieren komen ophalen.
Ik voel verdriet, maar nog altijd veel onmacht en vooral woede. Dit had niet moeten gebeuren en zeker niet op deze manier. Ik kan de stap op het moment niet zetten om als eerste terug contact te nemen met Jos. Dit zit zo diep ...
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
Bladwijzers