-
Forum Meubilair
Les Wim Vonck in Schaijk 1 februari 2009
Ook in 2009 worden er -bij voldoende belangstelling- weer lessen georganiseerd van Wim Vonck (http://www.horsefeelings.nl) in Schaijk. Je krijgt 3 kwartier privé-les voor 50 euro en daar komt nog 5 euro bij voor de bakhuur. Een stal huren kan (is handig als je de hele dag wilt blijven kijken) en kost 15 euro.
Alleen komen kijken kan ook; dit kost 2,50 euro, graag even via mail of PB aanmelden van te voren.
Wie doen er mee? Graag onderstaand lijstje kopiëren en invullen.
Zelf sta ik nog even onder voorbehoud omdat Atli nog niet helemaal oké is (zie topic onder medisch: struikelen en vallen).
1. Petra met Neo
2. Marja met Atli (onder voorbehoud)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
-
Re: Les Wim Vonck in Schaijk 1 februari 2009
Helaas moet ik naar een verjaardag waar ik echt niet onderuit kan, is ook nog eens aan de andere kant van het land. Dus ik moet de les verstek laten gaan.
-
Forum Meubilair
Jammer Karin.
Bij deze moet ik helaas ook melden dat niet alleen deze les, maar vooralsnog alle lessen van Wim die gepland stonden in Schaijk dit jaar, afgelast zijn.
De reden hiervoor is dat de huidige locatie binnenkort niet meer beschikbaar is en ik momenteel ook niet zo gemotiveerd ben om een andere locatie te zoeken, aangezien de lessen toch al regelmatig niet door kunnen gaan door een gebrek aan deelnemers... Bovendien was dit één van de weinige locaties die voor mij makkelijk bereikbaar zijn onder het zadel.
Dus... helaas!!!!
Erg jammer.
-
Hoi Marja,
Jammer maar ik kan het me van jou ook wel voorstellen, bedankt voor je inspanningen in ieder geval!
Groet Karin
-
Forum Meubilair
Graag gedaan hoor! Ik heb er zelf ook veel plezier aan beleefd.
En mocht ik in de toekomst nog mogelijkheden zien om weer lessen te organiseren, dan zal ik dat zeker doen!
Forum Rechten