Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Topic: Barefoot of Ghost

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Re: Barefoot of Ghost

[quote="Marja"]Island Liberty, nog nooit van gehoord Bea!
    Heb je een ]

Nee, geen link. Kan er zelf ook niets over vinden.
    Wat ik er wel van begrepen heb is dat het erg lijkt op een ander IJslander-boomloos-zadel-merk. Maar welke dat was, ben ik dan weer even vergeten...
    Ik zit ook even te denken of het geschikt is voor een kort paard. Blessa heeft een vrij lange rug en het is haar zadel. Ik zou het eens op Askja kunnen leggen, dan kan ik iets zinnigs zeggen over dit zadel in combinatie met korte ruggen.
    Bea
    Started!

Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Re: Barefoot of Ghost

Hoi Simone

Persoonlijk ken ik je niet echt, wel heb ik destijds via mail/pb meerdere malen contact met je gehad omdat ik geinteresseerd was in Malik. Uiteindelijk heb ik toen toch Vestikay (Skye) gekocht, zelfs zonder dat ik Malik in real life heb gezien. Zoals je weet voelde de aankoop van Skye goed, ondanks dat hij niet in topconditie was. Ik ben ook nog steeds blij dat Ik Skye heb gekocht. Desondanks vond ik het heel spijtig voor Malik, zoals ik je al via pb hebt laten weten. Ik wil je niet afkraken of bekritiseren, maar ik hoop dat je begrijpt waar feedback voor bedoeld is. Namelijk:

Het gevraagd en ongevraagd leveren van positief of negatief commentaar ergens op, naar aanleiding van geconstateerde feiten, ervaringen en bevindingen. Terugkoppeling dus.

Zie alle reacties in dit topic als een spiegel voor jezelf, met name Trea verwoord heel duidelijk welk gedrag zij heeft waargenomen en wat zij daarvan vindt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar van feedback kun je leren. Zelfs, of juist zeker, wanneer het voor jezelf hard is om te horen. Confronterend zelfs.
    Zet je trots aan de kant en probeer er iets mee te doen. Zorg dat je beseft wat er hier wordt verteld en maak daarmee het leven voor met name jezelf en uiteraard Luuk beter en fijner.

Kop op meid, de eerste stap naar meer balans in je leven heb je al gezet door met therapie te beginnen. Het leven gaat niet over rozen, dus zie dit als een eerste obstakel dat je moet zien te overwinnen. You can do it!

Yvonne

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten