Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 84

Topic: Mini Zomerkamp met Birger Gieseke 17 t/m 19 aug!

Re: Mini Zomerkamp met Birger Gieseke 17 t/m 19 aug!

Echt een kast per deelnemer (11 stuks???) is er niet echt. Gewoon in de auto kieperen?
    Dinsdag is okee. Ik zal een paddockje voor 2 reserveren.
    Welk paard plus deelnemer komt met jou mee? (Voor mijn lijssie).

Campingnaam staat ergens anders in dit topic , geloof ik. ik heb in ieder gavel geen diee!

May the horse be with you!

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    @ Anroomy: kunnen die 2 paarden bij elkaar in een (ietsje groter) paddockje? Of liever niet? Zal niet genoeg gras zijn voor 3 (of 5) dagen. Maar hooi en kuil kan je voeren.

@Spinner: hooi / kuil kan je voeren. Biks hebben ze bij ons op stal niet eens geloof ik, wel muesli, Krachtvoer (geldt voor iedereen) zou ik zelf meenemen, dat is wat ze gewend zijn. Bopvendien is daar geen afspraak over met Martien (de stalhouder).

Enneh vanaf januari tot en met ongeveer nu heb ik amper kunnen rijden vanwege Suus kreupel. Ben nu net weer een klein beetje begonnen. Suus is amper meer gewend dat er een zadel opligt (zij leert heel traag maar vergeet heel snel, geen handige combinatie!) Dus ik ben ook niet erg super hoor! Nooit geweest trouwens haha!

Oh, gelukkig ik ben niet de enigste die weinig heeft kunnen oefenen.
    Prettig dat ik Sahib meer hooi/kuil kan voeren
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
    Ik kom de drie daagjes kijken!
    Is er toevallig iemand die mij de 19de op een station wilt afzetten of nog liever richting de omgeving van Alkmaar rijd ?
    Dat zal toch wel! Ik heb helaas zelf geen auto en ben ik afhankelijk van iemand anders.
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Laura en Spike komen met mij mee.... Mijn paard heet Romeo....
    Dat van die camping heb ik niet kunnen vinden hoor...?? Ik dacht de bakermat maar heb op internet niks kunnen vinden qua adres
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Karianne, ik kom met mijn Martijn op dinsdag om een uur of drie of vier aan. Martijn wil graag in een graspaddock.
    Linda Overlaet komt ook deze tijd aan en wil waarschijnlijk ook een paddock. Zij zit niet zo vaak op de site dus vandaar mijn bemoeienissen.
    Ik ben heel benieuwd, we hebben er zin in.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Wij gaan om half 5 rijden en het is ongeveer anderhalf uur dus een uur of 6/ half 7..... Ik heb het adres van de camping trouwens gevonden hoor......
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoelaat begint het woensdag eigenlijk? Of ben ik te ongeduldig en zet Evelien het programma hier neer als ze terug is van vakantie ?!

Dat hoop ik wel ja!
    Linda heeft me gemaild hoor, Els, dus geen zorgen! Jullie wilen niet samen een paddock?

Nicolien, kom jij kijken of meedoen? En zo het laatste, wil jij een paddock of een stal?
    (even proberen de zaken op een rijtje te krijgen)

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik kom alleen kijken, het is me toch iets te ver met paard en daarnaast zijn we waarschijnlijk nog niet op het gewenste niveau .

Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Wij gaan om half 5 rijden en het is ongeveer anderhalf uur dus een uur of 6/ half 7..... Ik heb het adres van de camping trouwens gevonden hoor......

En en, wat is het adres van de camping???

Actief Forumlid monique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

angela-shadow: shadow mag van ons in een paddock,het maakt niet uit gras of zand, als het gras maar schraal is want hij is gek op gras en eet zich een tonnetje rond.

Okee dankjewel voor het melden!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hoihoi, ik ben weer terug van vakantie, tijd om wat vragen te beantwoorden

Het adres van de camping:
    Naam: De Rimboe
    Boslaan 129
    6741 KG Lunteren

Dit is echt helemaal aan het eind van de boslaan, die al in het bebouwde gebied van Lunteren begint en doorloopt tot midden in het bos. De camping ligt NIET naast de stal van Mafhaf, waar de paarden staan, maar is met de auto binnen 10 minuutjes te rijden (5km)

Als je bij de camping aankomt, meld je dan aan op "paardencursus" dan weten de mensen dat je bij mij hoort. Voor de deelnemers en de mensen die 2 of 3 dagen kijken en blijven overnachten zal ik nog proberen te regelen dat alles op 1 rekening komt te staan (voor mij) zodat je zelf niets hoeft te regelen. Wel moet je je uiteraard aanmelden bij de receptie en doorgeven wat voor campeermiddel (tent/camper) je mee hebt. Als het goed is, passen we allemaal op 1 veld.

Nogmaals info voor de kijkers: meld je aan via callippo@gmail.com als je naast het kijken ook wil lunchen of overnachten.

Planning (globaal)

Woensdag:
    10u kennismaking en start op 'stal heiveld'
    Lunchpauze rond 13u
    14u start middag-gedeelte op het cross-terrein (dit is lopend/rijdend vanaf stal heiveld te bereiken)

Meer info voor de deelnemers wordt zo direct verstuurd. Info voor alle forumleden volgt daarna nog.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ik kan ook een dagje komen kijken!
    Is er toevallig iemand een beetje in de buurt van Gouda, die nog een plekje overheeft in de auto?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik ben een kijker!!! op woensdag en donderdag (tm de bbq natuurlijk) ga ik jullie lekker gadeslaan!

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten