hoe ver is de camping trouwens bij de paarden vandaan kunnen we dit lopen of is een fiets/auto makkelijker??
hoe ver is de camping trouwens bij de paarden vandaan kunnen we dit lopen of is een fiets/auto makkelijker??
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
De camping is een kilometer of 5 bij de stalling vandaan.
Het adres van de camping is Boslaan (nr??) in Lunteren.
Vanuit Lunteren rij je het bos in, de boslaan op en dan een kilometer verder in het bos is de camping. Er staan bordjes onderweg. Deelnemers aan de cursus krijgen een routebeschrijving naar de stalling toe.
De stalling bestaat uit paddockjes, waar paarden individueel of met een maatje kunnen staan.
Campers kunnen er ook gewoon staan, is zelfs een electriciteitspunt, net links van de onderste foto.
Ik wil graag komen kijken, moet ik dat nog van tevoren opgeven?
nog 2 weekjes !!!!
heb er zin in.
alleen vraagje kan je er een dag van te voren komen met paard?
angela
I LOve SHadoW
Lijkt me geen probleem, ik zal het nog wel even vragen op stal.
May the horse be with you!
hmm das misschien niet eens zo'n slecht idee want het is nog wel een eindje karren vanaf uitgeest....
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
ook vanuit den helder of maatricht is het een eindje rijden hoor.. dus daarom dat ik die vraag stelde
tot in lunteren....
groetjesz
I LOve SHadoW
Enne Mafhaf heb je ook nog een adres sie ik kan intikken op de routebeschrijving want lunteren is groot als je er nog nooit geweest bent....
En de camping heet de bakermat??? Moet ik ook maar even opzoeken waar dat is en heb je nog gevraagd op stal of we dinsdag mogen komen zo eind van de middag/begin van de avond??
Thanx
Nog even gevraagd: avond van te voren komen is geen probleem (alleen betaal je dan uiteaard wat meer stallingskosten).
Er worden kleine paddockjes gemaaakt en er zijn ook stallen beschikbaar: willen jullie mij laten weten of je een klein paddockje of liever een stal wilt, want die paddockjes moeten nog gefrobeld worden... Er komen wat zandpaddockjes en wat graspaddockjes.
Adres: Hoge Valkseweg 69, dus voor de route handig (soms kent die Hoge Valkseweg niet):
6741 GK en dan nummer 69
Ik kom de drie daagjes kijken!
Is er toevallig iemand die mij de 19de op een station wilt afzetten of nog liever richting de omgeving van Alkmaar rijd?
ok thanx wij willen graag voor twee paarden een gras paddokje maar is dat voldoende gras voor 5 dagen of kunnen we ze ook nog bijvoeren met voer van jullie?? Of moeten we dat zelf meenemen en kunnen we onze spullen ergenskwijt of moeten die elke keer op en neer mee naar de camping???
Hoi Mafhaf
Voor mijn pony zou ik het liefst een gras of zandpaddock willen en dus liever geen stal. Hoe zit het met het voer? Mijn pony staat op het moment dag en nacht in de wei en krijgt alleen maar hooi en hij is al aardig mollig gewordenDus ik zou hem liever wat meer hooi geven als bix. Is zoiets mogelijk??
Oja eveline (je bent nu nog op vakantie geloof ik maar) ik krijg waarschijnlijk wel toeschouwers maar ik weet niet precies welke dagen en ik weet ook niet of ze de gehele tijd dan komen kijken. Is het erg als het pas op het moment zelf bekend is??
Mijn pony loopt gelukkig weer goed, alleen heb ik de laatste 2 maanden dus niet kunnen oefenen door die hoefblessure. Er is ook het een ander erg ver weggezakt bij mijn pony m.b.t het grondwerk![]()
Kan ik dan nog wel mee doen?? Het rijwerk gaat al wel goed alleen sommige dingen zijn een beetje weggezakt qua grondwerk, het bit hangt er alleen niet in. Het zijn met name de games die hij niet zo leuk vond, zoals de circling game en yoyo die wat weggezakt zijn.
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
@ Anroomy: kunnen die 2 paarden bij elkaar in een (ietsje groter) paddockje? Of liever niet? Zal niet genoeg gras zijn voor 3 (of 5) dagen. Maar hooi en kuil kan je voeren.
@Spinner: hooi / kuil kan je voeren. Biks hebben ze bij ons op stal niet eens geloof ik, wel muesli, Krachtvoer (geldt voor iedereen) zou ik zelf meenemen, dat is wat ze gewend zijn. Bopvendien is daar geen afspraak over met Martien (de stalhouder).
Enneh vanaf januari tot en met ongeveer nu heb ik amper kunnen rijden vanwege Suus kreupel. Ben nu net weer een klein beetje begonnen. Suus is amper meer gewend dat er een zadel opligt (zij leert heel traag maar vergeet heel snel, geen handige combinatie!) Dus ik ben ook niet erg super hoor! Nooit geweest trouwens haha!
Ohja en neem allemaal wel een voer en water emmer mee!
thanx onze paarden kunnen gewoon bij elkaar... graag zelfs!!!! Enne een kast ofzo voor spullen (zadel touwen enz.... ) of moet dat gewoon elke dag mee naar de camping..... Ik kom dus met twee paarden als het goed is (de boer is nu op vakantie en hij weet nog niet dat we dinsdag al weg willen) dinsdag middag avond.... Is wel fijn als er dan al een paddock klaar is.... Emmers zullen we meenemen...Ik laat je zsm weten wanneer we komen... enne hoe heet de camping heeft iemand daar een idee van??????
Tot snel!!!!!
Bladwijzers