Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 28 van de 28

Topic: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

  1. #16

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Niet meer van toepassing
    Laatst gewijzigd door Cindy; 10-02-20 om 12:43.

  2. #17
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Dank je wel voor je uitgebreide informatie Cindy!
    Nu is het in elk geval alweer wat duidelijker geworden.

    Niet dat ik er nu inmiddels uit ben over wat ik nou wil voeren, want ik kan zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer zien en mijn hoofd liep al om door andere dingen (druk werk, drukke studie, ziek konijn, niet fit paard) maar als ik het weer wat helderder heb, ga ik het nog eens allemaal op een rijtje zetten!

  3. #18
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    bij ons in de ruitersportzaak hadden ze proef zakjes, dus ik heb er een meegenomen voor snowdon.... na de vakantie maar eens kijken hoe hij er op reageerd betreft de suikers enzo.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  4. #19
    snellie99
    Guest

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Van dit voer wordt gezegd dat paarden er niet gek van worden. Er zit namelijk hele haver in. Nou, mijn pony knalde zowat door het plafond van dit voer. Ik koop het niet meer.

  5. #20
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Wat is de hoeveelheid voer die je gaf, wat ik begreep van een kennis is dat ze maar iets van 2 ons per dag hoefde te voeren.
    Ik heb toevallig voor a.s zaterdag een afspraak met hem gemaakt voor Whoopie, ik ben erg benieuwd, overigens is het niet zo dat hij alleen dit voer voorschrijft hij kijkt wat er past bij jouw paard.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  6. #21
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Hij is vandaag bij Whoopie geweest, ik heb er wel een goed gevoel over, afwachten maar. Vanaf morgen ga ik het voer geven plus een aantal andere dingen omdat Whoopie niet ok is.

    Heb trouwens even gevraagd, als je haver geeft in combinatie met suikers dan kun je een probleem krijgen anders in principe niet.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #22

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Spannend Janneke, ik hoop dat het Whoopie goed doet.

    De holitische dame die ik recent bij Ryan op bezoek had was ook erg te spreken over Hugho Kruidenmix.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  8. #23
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Ach Marlous dat is fijn om te horen. Ja ik vindt het ook wel weer spannend, ik heb de afgelopen jaren al vaker gehoord van mensen dat het allemaal wel weer goed komt maar tot nu toe duurt dat altijd maar even en dan komen de klachten weer terug,ik zou al heel blij zijn als de buikklachten opgelost worden en ze beter in haar vel komt te zitten.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  9. #24
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Even een update. Whoopie krijgt dit voer nu 5 weken en ik kan wel zeggen dat ze het er goed op doet. Naast het voer heeft ze ook kruiden gekregen voor haar nieren en druppels voor de lever die krijgt ze nog steeds, ook heeft ze 10 dagen darmolie gehad.

    Whoopie heeft duidelijk meer energie, het gaat langzamerhand beter, maar wat mij vooral verbaasd is het gebruik van haar achterhand, hiervoor wou ze moelijk draven evt een stukje en dan viel ze weer terug en ze liep dan erg kort van achteren. Nu kan ze op de cirkel meerdere rondjes voorwaarts neerwaarts draven en dat op een bevroren ondergrond, mooi in een gelijkmatig tempo. Dat is iets wat ze al lang niet meer heeft gedaan.
    Ik ben erg benieuwd, tot nu toe kreeg ik dit soort resultaten alleen maar als ze behandeld werd door chiro of een massage maar dan nam het effect na een paar weken weer af. Ik hoop dus dat dit zo doorzet, dan kunnen we mischien weer wat ritjes maken met draf onder het zadel. Ik ben nu erg enthousiast.

    Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze straks weer gaat reageren op het gras want dat is ook een probleem, we zullen zien.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  10. #25
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Re:Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Zou het niet kunnen zijn dar Whoopie opknapt door de kruiden en de druppels ? En niet door het voer ?

  11. #26
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Sceptisch???
    Whoopie is de laatste 2 jaar door best al veel mensen behandeld en heeft ook al veel druppels ,poedertjes en behandelingen gehad. Dit is de eerste keer dat ze echt zo opknapt, ik denk de het feit dat de achterhand beter beweegt te maken heeft met dfe werking van de nieren, schat in dat ze daar behoorlijk last van gehad heeft wat haar klachten nog eens versterkten. Haar lever ontgiften is iets wat ik vaker doe en wat zeker altijd iets voor haar deed maar niet voldoende.
    Ik denk dat het de combinatie is, en wat vooral belangrijk is denk is dat het voer voldoende biedt om haar in goede conditie te houden straks, en ik hoop dat ze zo voldoende vit/mineralen binnen krijgt.

    Het is moelijk om in te schatten wat , wat precies veroorzaakt natuurlijk.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe ze het over een paar maanden doet.

    Heb je zelf ervaring met dit voer??
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  12. #27
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Re:Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Hoi,

    Nee, ik heb geen ervaring met dit voer. Wel wat het vorige voer van Ge Huibers, zemelen met Ursonne erdoorheen.
    Ik kan me niet zo goed voorstellen dat krachtvoer kan zorgen voor betere werking nieren etc. Wel dat dat kan door kruiden.
    Mijn paard heeft ook super gevoelige darmen en krijgt hiervoor sinds een paar weken kruiden. Ik zie al wel verandering.

    Groetjes,

    Maris

  13. #28
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Kent iemand HugHo Kruidenmix?

    Nee hoor betere werking van de nieren komt denk ik niet door het voer maar idd door de guldenroede.
    Het voordeel met dit voer doordat het geen conserveringsmiddelen en andere toevoegingen bevat is dat daardoor het lichaam niet onnodig wordt belast.
    En ben blij dat whoopie het eet, heb vaker voer gehad waar ik zelf erg tevreden over was ( st,hypolite, marstall) maar dan eet ze na een tijdje niet of wel maar omdat er dan melasses in zitten, dit voer vindt ze heerlijk.

    Wat voor kruiden krijgt jouw paard voor de darmen?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •