hahahaha Onze poetsvrouw opt werkt vist zo ook graag... maar zij noemt het oprecht geïnteresseerd zijn![]()
hahahaha Onze poetsvrouw opt werkt vist zo ook graag... maar zij noemt het oprecht geïnteresseerd zijn![]()
En dat is het ook Willeke, anders zou ze er niet naar vragen.![]()
hahahaha![]()
Ik ben héél benieuwd naar de andere studenten
Hebben jullie al enig zicht op welke studenten er ingeschreven hebben en waar zij zitten in hun parelli reis?
Ja, spannend hè?
Ik hoop alleen dat het niet té druk wordt want daar hou ik niet zo van. Maar we zien het wel.
Haha, Aagje! (Of kennen jullie dien neit in Belgie?)
Miranda, de eigenaresse van Magnum (donkerbruine ruin bij ons), wil ook erg graag mee. Zij heeft hetzelfde probleem als ik, je paard actief en gemotiveert te laten lopen en dan vooral tijdens het rijden.... Dat willen we graag leren!
Dinka wilde geloof ik ook, maar dat weet ik niet zeker.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Weet je hoe blij ik ben dit te lezen?! Want dat probleem heb ik nu ook al zo lang! Hoop ook vooral hier heel erg goede tips voor te krijgenOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Yup, ik ken ze. Die Aagje.
![]()
Zie je wel dat ik het moest vragen. Lijkt me echt leuk als Miranda en Dinka ook komen. (wat moeten die ver rijden dan joh!)Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Een Aagje, en nog een bijdehante ook! hahaha
@Willeke, jij komt met Cassandra toch? Dan is er tenminste een stel met hetzelfde probleem om naar te kijken en van te leren, want wij hebben allemaal geen gelegenheid om met paard te komen (babies enzo...)
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
[/quote]Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Ik bedoel natuurlijk MET paard.![]()
enne, slechts een béétje bijdehand. Valt nog wel mee![]()
![]()
yeps ik kom idd met casandra![]()
Oh; nu ik het terug lees snap ik dat Dinka en Miranda ook zonder paard komen. Nu snap ik waarom je het zo gek vond dat ik zei dat ze ver moeten rijden.
![]()
hahahaha, ik dacht even dat je wel heel bijdehand werd.... Maar je was enkel een beetje![]()
![]()
man man, en maar miscommunicatie. En wij die het niet eens door hadden, érg.
![]()
Me very very blondt.But me very happy
![]()
Hey allemaal,
Er zijn nog 3 plaatsen vrij voor deelname met paard. Dus als je erbij wilt zijn, niet te lang meer twijfelen.
Deelname zonder paard is er ook nog voldoende plaats.
Groetjes van Inge
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
inge, kan je niet aan K10 (kristien) van booking office vlaanderen vragen om de cursus ook op haar website te promoten?
Bladwijzers