Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Tao of Equus 贸f Ruiter tussen twee werelden?

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Tao of Equus 贸f Ruiter tussen twee werelden?

Beide boeken worden hier op het forum behandelt.

Mijn vraag aan jullie: welke van de twee is het meest interessant (en waarom dan?) 閚 'moeten' ze in een bepaalde volgorde gelezen worden?

Ik heb geld van de Sint en ik ben volgende week jarig. Lijkt me een mooi moment om een van beide boeken aan te schaffen .
    Wie tweedehandsjes weet (of heeft) mag zich ook melden .
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Re: Tao of Equus 贸f Ruiter tussen twee werelden?

De tao van equus is de enige die ik tot nu toe heb gelezen maar ik wil ruiter tussen twee werelden ook zeker hebben. Ik heb begrepen dat de tao van equus het eerste deel is en dat ruiter tussen twee werelden daarop aansluit, maar ook wel los te lezen is. Als je ze uit eindelijk toch allebei wilt lezen zou ik dus beginnen met de tao van equus
    Groetjes van Els!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

eerlijk gezegd, nu ik de tao of equus gelezen heb begrijp ik het begin van het boek ruiter tussen twee werelden beter omdat ik al een heleboel achtergrondinformatie heb meegekregen uit het vorige boek.
    Toa of equus is ook dikker.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Toa of Equus was er toch ook eerder als Ruiter tussen twee werelden?
    Ik heb beiden een tijdje terug bij Amazon besteld, kreeg je korting als je ze allebei nam.
    Dat zijn wel de engelstalige boeken.
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

yeps, maar ruiter tussen twee werelden is eerder vertaald dan tao of equus Vandaar dat velen eerst ruiter tussen twee werelden gelezen hebben.

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Thanks! Ik ga kijken wat mijn verjaardag opbrengt .
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Ik heb "Ruiter Tussen Twee Werelden" gelezen. Ik herkende er een hoop in, maar het "zweefgehalte" is her en der toch echt te hoog.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bubbels
    Ik heb "Ruiter Tussen Twee Werelden" gelezen. Ik herkende er een hoop in, maar het "zweefgehalte" is her en der toch echt te hoog.
    Ik heb beide gelezen en vond het helemaal niets, 閏ht waardeloos. 蒫ht te zweverig, als ik heel eerlijk ben lees ik het verhaal van een vrouw die te lang niet voor zichzelf is opgekomen en nooit wat heeft kunnen bereiken in het leven en dat nu probeert te compenseren door zichzelf een bepaalde gave toe te schrijven. K]/images/smilies/chuuuuut.gif[/img]
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bubbels
    Ik heb beide gelezen en vond het helemaal niets, 閏ht waardeloos. 蒫ht te zweverig, als ik heel eerlijk ben lees ik het verhaal van een vrouw die te lang niet voor zichzelf is opgekomen en nooit wat heeft kunnen bereiken in het leven en dat nu probeert te compenseren door zichzelf een bepaalde gave toe te schrijven. K]/images/smilies/chuuuuut.gif[/img]

vond ze inderdaad ook erg zweverig. staan ook wel dingen in die niet per se onzin zijn, maar je hoeft daar zo zweverig niet over te doen... kzou ook zo'n boek kunnen schrijven over mijn arme getraumatiseerde dravertje op die manier, tis maar net hoe je het bekijkt
    Hinnik!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik heb de Tao of Equus van de week van mijn lieve zus gekregen (nog voor mijn verjaardag in september )....ben er wel blij mee. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden .

Tja en dat zweven....ik ben wel vrij nuchter maar heb vooral met Es toch ook wel dingen meegemaakt waarvan ik denk en dan dicht ik mezelf totaal geen gave toe. Heb zoveel van dat paard geleerd en niet alleen op paardrijgebied of paarden gebied maar ook over mezelf
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Ik ben de nuchterheid zelve en ik heb een van deze 2 boeken gelezen (ruiter tussen 2 werelden) en ja... ik herken er zeker stukken in. Ook al is het zweverig, ik denk dat iedereen wel iets zal herkennen.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Bladwijzers

Forum Rechten