Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: subli zonder versus subli ponybrokken

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

subli zonder versus subli ponybrokken

het moet een brok zijn voor diesel (c pony 13 jaar) die eigenlijk prima doet, behalve wat mok heeft maar dat heeft 90% van de stalpaarden ook.

graag voer ik hetzelfde aan mijn 1,5 jarige mini appaloosa. Ja ik weet dat ik eigenlijk 2 verschillende zou moeten hebben, maar diesel doet t eigenlijk prima op het onbeperkte hooi met een klein beetje extra vitaminen/mineralen.

ponybrok leek me ook voor de mini geschikt omdat er veel mineralen en vitaminen in zitten! Alleen wel veel eiwit als ik het goed heb??? En gmo stoffen volgens mij ook.

Subli zonder trok me ook erg, geen haver, geen melasse en geen gmo stoffen. Ik twijfel dus, wie helpt?

Ik voerder diesel nu Save & Sound van Dodson & Horrel, dat gaat ook prima, maar omdat ik het van zover moet halen en het ook duurder is en flicka het er helemaal niet goed op doet zoek ik iets anders..

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: subli zonder versus subli ponybrokken

Even voor je gekeken, de ponybrokken bevatten 81 VREp . De Sojaschillen en olie die erin zit komt van gen.gemod.sojabonen idd.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Van wat ik mij herrinder zit er in Subli zonder veel suikers, weet niet of dat voor een pony met mok zo,n goed idee is.
    Ik voer nu subli ponybrok, wel min/vit weinig enrgie. Het is gewoon jammer dat er in die Subli zonder zoveel suikers zit, anders had ik het ook graag gevoerd.

Gr Janneke.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

in Subli Zonder zit een rustmakend stofje.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Volgens mij zat er van alle voertjes het laagste VREp (76 gr/kg)in de structuurmuesli van Subli, maar of daar ook zoveel vitamientjes in zitten weet ik niet. Heb dat eens uitgezocht voor iemand met een hoooooooog bejaarde pony.
    Op de site van Subli kan je de brochure downloaden. Staat alles in.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

snowdon krijgt subli ponybrok.

ik heb al vanalles geprobeerd met snow maar de ponybrok doet hij het beste op... er zit dus heel weinig suikers in aangezien hij van een appel al 2 dagen staat te jeuken en hij hiervan iedere dag een half bekertje (drinkbekertje ) krijgt.

van safe and sound ging hij juist wel jeuken. Volgens marco krul zat daar ook nog aardig wat suiker en eiwitten in.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Bladwijzers

Forum Rechten