Ik doe ook mee, mogelijks dat ook mijn man met onze Lolita meekomt.![]()
Ik doe ook mee, mogelijks dat ook mijn man met onze Lolita meekomt.![]()
Moeten wij ook iets meenemen van spelmateriaal ofzo? Ik denk aan bal, zeil....
Don't dream your life, live your dream!
ik heb nog een stuk of 18 kegels staan (8 grote, 10 kleintjes dacht ik)
We hebben ginder wat mogelijkheden om hindernis-materiaal te gebruiken, dus we gaan daar wat obstacles mee creëren, Inge heeft ook al heel wat materiaal, en mijn paddock ligt ook vol met allerlei.Moeten wij ook iets meenemen van spelmateriaal ofzo?
Als we het parcours opstellen en we hebben nog wat spulletjes te kort dan laten we het zeker weten zodat ieder van jullie iets kan meebrengen.
Hey tof dat je komt en primeur Lolita ik ben benieuwd!Ik doe ook mee, mogelijks dat ook mijn man met onze Lolita meekomt.
"Dromen komen uit..."
Is er ook een waterspuit dat we mogen gebruiken? Zou dit graag eens oefenen...![]()
Bedoel je een waterslang (met veel water) of een gewone verstuiver (voor planten)?Is er ook een waterspuit dat we mogen gebruiken?
"Dromen komen uit..."
Dat moet ik eens vragen. In de piste denk ik niet dat we water mogen spuiten, maar misschien in de stal waar de paarden staan en gepoetst worden. HMMM en ik kan wel een waterspuit meenemen om te oefenen maar dan droog![]()
![]()
![]()
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
Ik bedoel echt zo'n wasplaats met waterslang.
Ik heb ook nog een aantal geel/zwarte kegels staan dus als daar behoefte aan is hoor ik het wel.
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Als er in de namiddag gewandeld wordt, kan dat dan ook aan de hand? Lolita is wel zadelmak, maar ze is niet gewoon dat er een uur mee gereden wordt; onder het zadel mee is voor haar teveel, aan de hand zou ze wel leuk vinden denk ik.
Natuurlijk kan dat. Er kunnen ook gewoon wandelaars zonder paard mee. We gaan het rustig houden, gewoon een leuke boswandeling, genieten.
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
Bij bokt zijn we naar commercieel gevlogen, tja die snappen er nog niet veel van, heb mijn klacht al ingediend.
"Dromen komen uit..."
"Beste Liesbet,
Ik ga het overleggen met het team.
Zodra we hebben besloten laat ik het je weten.
Tevens heb ik het bericht uit het topic verwijderd, aangezien het offtopic is en we het via PB kunnen overleggen.
Met vriendelijke groet,
Judith (Judje, namens het moderatorteam)"
'k ben benieuwd...
"Dromen komen uit..."
Hoi,
Wat houdt de playday precies in? Ik begin net met Parelli met mijn paard en dat stelt dus echt nog helemaal niks voor.
Is dat erg? En wat gaat er zoal gebeuren, helpt iedereen elkaar, ofwat? Lijkt me erg leuk en leerzaam overigens!
Groetjes,
Nathalie
Bladwijzers