Hey,
ik heb een vraagje, misschien is het niet echt een probleem maar het is een beetje een raar geval...
Ik doe al een tijdje met Bonnie zo nu en dan wat Parelli, basisspelletjes. Het lukt al een beetje, de meeste dingen van game 2 tot 4 op fase 1 of 2. Behalve porcupine bij haar borst, om achteruit te gaan. Ze blijft gewoon leunen tegen mijn stick of hand, omdat ze het gewoon zo leuk vindt dat ze daar aangeraakt wordt, het is een soort 'itchy spot': ze wil haar dan helemaal gaan wrijven tegen de stick en vindt het gewoon zo zalig, maar wijken doet ze pas na een hele tijd fase 4. En deze voormiddag heb ik het zo een half uur aan een stuk geprobeerd om dat op een iets lichtere fase te kunnen doen maar ze blijft het maar leuk vinden. Ik probeer haar weg te houden van de stick met haar hoofd, want daar wou ze al in beginnen knabbelen van blijdschap, maar dan gaat ze er helemaal tegen leunen en zich zelfs bijna beginnen krabben ertegen zoals ze tegen bomen doet.
Zie je, een beetje raar hé. Die Bonnie toch... Misschien moet ik gewoon nog langer oefenen, maar ik vond het gewoon raar dat het vanmorgen zo niet echt lukte (en vanavond nog steeds niet)...
xxx julie[/list]
Bladwijzers