Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Is het nou porcupine of friendly???

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Is het nou porcupine of friendly???

Hey,

ik heb een vraagje, misschien is het niet echt een probleem maar het is een beetje een raar geval...

Ik doe al een tijdje met Bonnie zo nu en dan wat Parelli, basisspelletjes. Het lukt al een beetje, de meeste dingen van game 2 tot 4 op fase 1 of 2. Behalve porcupine bij haar borst, om achteruit te gaan. Ze blijft gewoon leunen tegen mijn stick of hand, omdat ze het gewoon zo leuk vindt dat ze daar aangeraakt wordt, het is een soort 'itchy spot': ze wil haar dan helemaal gaan wrijven tegen de stick en vindt het gewoon zo zalig, maar wijken doet ze pas na een hele tijd fase 4. En deze voormiddag heb ik het zo een half uur aan een stuk geprobeerd om dat op een iets lichtere fase te kunnen doen maar ze blijft het maar leuk vinden. Ik probeer haar weg te houden van de stick met haar hoofd, want daar wou ze al in beginnen knabbelen van blijdschap, maar dan gaat ze er helemaal tegen leunen en zich zelfs bijna beginnen krabben ertegen zoals ze tegen bomen doet.

Zie je, een beetje raar hé. Die Bonnie toch... Misschien moet ik gewoon nog langer oefenen, maar ik vond het gewoon raar dat het vanmorgen zo niet echt lukte (en vanavond nog steeds niet)...

xxx julie[/list]

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: Is het nou porcupine of friendly???

Best schattig opzich Borus deed dit ook met porcupine hindquarters maar als ik dan even "klikte" met mn tong, kwam er wel beweging in.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

hey eh julie... fase 4 is ALTIJD effectief. anders is het geen fase 4, remember??? jij zit waarschijnlijk ergens bij fase 3,5 te rommelen. in elk geval is het nog niet genoeg om die kleine drol te overtuigen een pasje opzij te doen. het is wel de bedoeling dat je paard moeier wordt dan jij he

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Irritant hè een goede fase 4 te krijgen. Hoe reageert ze op life down en life up? Misschien dat je bij haar nog iets duidelijker moet zijn en dan in combinatie met een effectieve fase 4. Maakt niet uit dat dat in het begin niet lukt. Elk paard is weer anders en heeft een andere fase 4.
    ride like the wind

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Ja wel, ik dacht ook na een tijdje komt het wel goed. Life down en up kent ze wel al wat, maar nog niet genoeg om door te hebben dat life up belangrijker is dan een goeie knuffelbeurt op haar borst . Ik dacht ook wel een fermere fase 4, heb ik dan geprobeerd maar de keer daarna was het dan weer hetzelfde, nu ja, ik heb misschien gewoon niet lang genoeg volgehouden. Ik zal morgen of zo nog eens proberen . Iig dankje voor de tips .

xxx julie

Bladwijzers

Forum Rechten