Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Western zadels Help !!

Western zadels Help !!

Help mensen haha..

Ik heb een western zadeltje gezien maar een grote van bv 15 inch past al niet op sophie..
    Dus nu kwam ik ergens een klein zadeltje tegen
    De zitting is van knop tot achteraan 33 cm zij denkt dat het 13 inch is dit zou prima op sophie passen
    maar past dit ook voor mij, ben opzich wel klein en niet zo dikke kont

wie o wie kan mij helpen.

hier foto ervan

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: Western zadels Help !!

hmmm
    Niet alleen de 13'' zegt iets over het zadel...wel de lengte voor jou en je paard maar hoe weet je nou of de boom past??

Zadels komen helaas iets preciezer dan alleen de lengte!

Ik zit zelf ook met het zadel dilemma......dus ik kan je verder niet helpen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Zit er bij jou in de omgeving geen westernshop, er zijn er een heel aantal die bij je thuis komen passen.
    Het zadel van de foto zou ik in iedergeval niet kopen, hij heeft veel weg van een goedkoop kartonnen(samengeperst afval leer) zadel.

Dat ziet er niet uit als een goed westernzadel, lijkt mij zadelmarkt rommel. Persoonlijk zou ik zo'n zadel niet eens in de buurt van mijn paard willen hebben

Ik zou Evelien van Euro Horse (http://www.euro-horse.nl) bellen, die komt met haar vrachtwagen aan huis zadels passen, ze heeft ook 2e hands zadels. Een goed passend zadel is erg belangrijk. Met alleen een paar maten kun je echt niet zeggen of een zadel op je paard gaat passen.
    Succes ermee!

Nou heb toch besloten het niet te doen aangezien ik bang was dat hij te klein voor mij is..

En ga liever kijken naar een degelijk springzadel volgend jaar ofz..

Bladwijzers

Forum Rechten