he poep...4 man gaat denk ik nooit lukken...ik dacht namelijk toen ik las dat je toch naar de mensen thuis kwam ik wel weer in aanmerking kwam..maar helaas..
he poep...4 man gaat denk ik nooit lukken...ik dacht namelijk toen ik las dat je toch naar de mensen thuis kwam ik wel weer in aanmerking kwam..maar helaas..
Wat ben ik blij dat ik in die decentrale plaats Alkmaar woon. Wil je na één les al graag boeken voor al je komende vakantiesEcht!! Begin hier toch leuk iets voor jezelf in de buurt
![]()
Mag ik me hier bij aansluiten? Vrijdag les gehad van Anna en ik vond het helemaal superOorspronkelijk Geplaatst door lila
.
Anna, hartstikke bedankt en graag tot ziens!
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Het is hier zoooo mooi in februari.....echt!
Veel mooier dat in FrankrijkOorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Nou zoals het er nu uitziet ben ik begin februari wel weer in NL zowel voor de cursus in limburg als de lessen bij al die fijne mensen in het mooie noord holland!!!
Ik hou u allen op de hoogte!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
en op weg naar al die fijne mensen kom je vast wel weer langs putten, toch?
May the horse be with you!
En dan vast ook langs Wageningen toevallig![]()
Surrender to fun!
B&B is alvast gereserveerd voor een of andere dag in februari!![]()
En in februari staat er ook een bordje voor je klaar aan tafel bij het drukste gezin van Nederland
*edit goeie maand erin gezet*
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Arme Anna....moet straks incognito door het land reizen om nog een béétje rust te krijgen...
hahahahahahaha
Jullie zijn LIEF![]()
Ik doe het echt met heel erg veel plezier...koukleumen is ineens helemaal niet meer erg![]()
Ik ga mijn best doen...B&B in Hollandscheveld heb ik een abonnement op dus die doe ik zeker aan....
als het goed is heb ik een fijne auto tot mijn beschikking van een heel lief meisje met een vermeende paardenstaart![]()
Dan kan ik er vast wel weer een rondje NL tegenaan gooien....
Wat zal ik rijk worden![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
hier de weekenden dat ik misschien vervoer heb
31 jan zaterdag
1 febr zondag
14 febr zaterdag
15 febr
ik denk dat het voor mij en voor mijn chauffeur het fijnste is als het 1 van de eerste 2 dagen kan.
Eigelijk zou het voor mij het fijnste zijn om dan ook echt iets te gaan regelen nu...dus kijken of anna dan kan en een geschikte lokatie vinden, want mijn vriendin wil het liefst zo snel mogelijk weten welke datum ze vrij moet houden omdat ze vaak ook ingedeelt word voor werk.
mocht het toch in januari of maart worden kan dat ook wat ons betreft..
Bladwijzers