Ik heb net met Ann gebeld (eigenares Equimotion) ze ging het bespreken of we daar terecht konden.
Ze vroeg nog wel naar de kosten (les per uur, cursusdag...) Anna kan je mij dat nog even BP-en?
Mieke, komen kijken zal wel kunnen, denk ik.
Ik heb net met Ann gebeld (eigenares Equimotion) ze ging het bespreken of we daar terecht konden.
Ze vroeg nog wel naar de kosten (les per uur, cursusdag...) Anna kan je mij dat nog even BP-en?
Mieke, komen kijken zal wel kunnen, denk ik.
"Dromen komen uit..."
Afhankelijk van de locatie heb ik ook altijd interesse!
Started!
Paste Anna ook niet heel mooi bij jouw bak?Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
![]()
Hahaha! Ja, ze stond prachtig!Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
Maar in december is het meestal koud... Bovendien kom ik de vrijdag terug van vakantie dus dat is geen optie.
Started!
voor mij ook geen optie, ik ben dan nog op stage in limburg met vittesse![]()
Volgende x beter!!
offtopic...stage in limburg met vitesse??
13 december kan ik ook en ik denk dat Anna ook mooi past bij "mijn" buitenbak.![]()
Lekker centraal in het midden van Nederland, daar moet ik voor een dagje wel uitkomen met mijn SH.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Net een mail van Ann gekregen:
"We gaan die Parellidag niet laten doorgaan. Misschien iets voor volgend jaar.
Nu zijn het twee dagen na elkaar, ik heb geen stalling voor de andere paarden en wij zetten geen vreemde paarden op de wei. Als het slecht weer is kan je niet met voldoende in de piste en dat is zonde van je geld. Het is ook examenperiode en dan zijn twee dagen geloop na elkaar niet bevorderlijk voor de punten"
Tja het zal voor een volgende keer zijn!
"Dromen komen uit..."
Onder voorbehoud wil ik me wel aanmelden. Het ligt er een beetje aan of Anna bij mij komt buikknuffelen, en of ik me nog helemaal lekker voel tegen die tijd. Afstand, alles binnen 150km vind ik prima.
We zijn aan het plannen. We proberen iedereen die les wil ook les te geven. De geinteresseerden horen een van deze dagen van ons.
Bedankt.![]()
![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Kun je ook komen kijken?
Al enig idee waar het wordt gehouden?
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Anna gaat les geven bij de mensen thuis. Als je ergens wilt komen kijken, stuur me dan even een pbtje waar je woont, dan kun je wellicht, als diegene die les geeft dat oke vindt, bij een les gaan kijken die in de buurt gegeven wordt.
Nemen jullie in de planning mee, dat les bij mij inclusief een maaltijd bij het drukste gezin van Nederland is? (voor lesgeefster èn haar boekingsagent)![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
dus ik krijg zoiezo les???of juich ik nu te vroeg?
Er staat: we proberen.![]()
Maar als jij vast gaat juichen, dan helpt het universum je vast om ook daadwerkelijk les te krijgen.![]()
Bladwijzers