Fijn dat je de oorzaak achterhaalt hebt!
Fijn dat je de oorzaak achterhaalt hebt!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ja FIJN FIJN FIJN.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Gelukkig dat je nu weet wat de oorzaak is.
Kun je toch zien he dat je voorzichtig moet blijven met gras...
Gr Janneke
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wat een geluk dat je nu de oorzaak weet!
Wat moet een mens toch zoeken om de juiste oorzaak te vinden![]()
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Sja, eigenlijk wel suf dat de dierenarts dit niet noemde als 'mogelijke oorzaak'.
Ik ga ze ff bellen, kunnen ze dat onthouden voor een volgende keer dat ze ergens zoiets zien...
Wat raar dat zoiets kan komen van gras! Nog nooit eerder gezien en zeker in november verwacht je toch eigenlijk niet zo snel meer problemen door teveel gras.
Gelukkig is het nu beter met Shaf!
(En idd suffe DA!!!)
Op Bokt had ik diverse topics gelezen over dikke benen. Ook hier een aantal keer de opmerking dat het kon komen door teveel gras (was vooral in september, als het gras nog ff wat feller is).
Ik vind het ook vreemd dat het hier in november nog is, maar zoals ik al zei: vette, dubbelbemeste koeienwei...
Ja, het tijdstip en de vette wei is waarschijnlijk de valkuil... mijn Pauli is rondom bevangen en dat verwacht je niet meer door het 'gras' in november.. mijn DA zei ook al "het kan haast niet meer de laatste groeispurt van het gras zijn" .. niet vreemd dat ook jouw DA niet meteen die relatie gelegd heeft, de mijne deed het ook niet.Ik vind het ook vreemd dat het hier in november nog is, maar zoals ik al zei: vette, dubbelbemeste koeienwei...
Fijn dat het zo snel achterhaald is en dat je paardje weer opgeknapt is.. ik wou dat het met Pauli net zo snel ging maar met haar zitten we helaas wat dieper in de sh*t ..
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Hč, dat is Shit zeg, Marianne.
Veel sterkte met Pauli!
Ook hier is het gras nog behoorlijk voedselrijk volgens mij hoor. Ondanks dat het november is en ondanks dat mn weiland al zeker 3 jaar niet is bemest. De paarden zijn tonnetje rond, wat ik er ook aan probeer te doen.
Dus zéker oppassen geblazen.
Mighty had ook ineens 4 voze ondervoetjes...
Dankzij jouw topic hebben we hem maar even van de grote (alleen met stalmest bemeste) grote wei gehaald en in de kalere paddock gezet, hopelijk gaat het ook bij hem snel over.
Dank u!
May the horse be with you!
En inderdaad slonken zijn ondervoetjes meteen!
Nogmaals dank u!![]()
May the horse be with you!
Wow ja misschien komt het door het vreemde weer. De zomer was echt bagger, maar in september/oktober is het uitzonderlijk mooi geweest. Ik ben nl. in september nog met de boot in zeeland op vakantie geweest en heb in mijn korte broek gezeten. Het is steeds nog mooi geweest eigenlijk. Pas nu begint het wat minder weer te worden. Misschien heeft dat zijn weerslag op het gras.
Bladwijzers