Hoi,
ik ben donderdag naar de demo in Nieuwvliet gaan kijken. Het was echt super om te zien. Het was de eerste keer dat ik Eddy en Marieke zagen ik vond het leuk hoor. Eddy heeft wel een beetje dezelfde moppen van Pat himself, maar goed, dat nemen we erbij hé
. 't Was mooi om alles eens zo in het echt te zien en het heeft me weer mentaal wat geholpen (donderdag was Shiva weer enooooorm wild) doordat ik nu dingen zag en ik zei in mezelf: hé eigenlijk kan ik dat ook al bijna allemaal met Shiva
. Dus dat doet dan wel deugd. Ik vond het wel leuk dat hij zo met dingen in het publiek gooide, zelfs twee dvd's (95 euro!! je zal het maar toevallig in je handen krijgen hé), maar ik heb niets gevangen
. Een andere keer hé
. Wel jammer dat het 'nieuwe' paard, dus niet-parelli-paard, bang was van de stick. Het heeft erg lang geduurt vooraleer het een beetje kalmer was, ik moest dan zelfs voort. Maar volgens mij deed Eddy het niet helemaal zoals Pat het zegt, want hij bleef maar met die stick op het paard z'n rug, terwijl het kalm was. Ik zou toch direct de stick weghalen als het eventjes z'n hoofd naar beneden doet, of is dat niet goed?
xxx julie
Bladwijzers