Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Parelli Demo Nieuwvliet

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Parelli Demo Nieuwvliet

Hoi,

ik ben donderdag naar de demo in Nieuwvliet gaan kijken. Het was echt super om te zien. Het was de eerste keer dat ik Eddy en Marieke zag en ik vond het leuk hoor. Eddy heeft wel een beetje dezelfde moppen van Pat himself, maar goed, dat nemen we erbij hé . 't Was mooi om alles eens zo in het echt te zien en het heeft me weer mentaal wat geholpen (donderdag was Shiva weer enooooorm wild) doordat ik nu dingen zag en ik zei in mezelf: hé eigenlijk kan ik dat ook al bijna allemaal met Shiva . Dus dat doet dan wel deugd. Ik vond het wel leuk dat hij zo met dingen in het publiek gooide, zelfs twee dvd's (95 euro!! je zal het maar toevallig in je handen krijgen hé), maar ik heb niets gevangen . Een andere keer hé . Wel jammer dat het 'nieuwe' paard, dus niet-parelli-paard, bang was van de stick. Het heeft erg lang geduurt vooraleer het een beetje kalmer was, ik moest dan zelfs voort. Maar volgens mij deed Eddy het niet helemaal zoals Pat het zegt, want hij bleef maar met die stick op het paard z'n rug, terwijl het kalm was. Ik zou toch direct de stick weghalen als het eventjes z'n hoofd naar beneden doet, of is dat niet goed?

xxx julie

Re: Parelli Demo Nieuwvliet

Zou ik ook geneigd zijn te doen (stick weghalen als hoofd omlaag), maar Eddy had er vast een goede reden voor om het te doen zoals hij deed (haha ik begin al als een echte Parelli-er te klinken ). Misschien wilde hij het paard, juist omdat het zo bang was, leren comfort te vinden met de stick DICHTBIJ. Kan me er wel iets bij voorstellen.

May the horse be with you!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
    Een andere keer hé . Wel jammer dat het 'nieuwe' paard, dus niet-parelli-paard, bang was van de stick. Het heeft erg lang geduurt vooraleer het een beetje kalmer was, ik moest dan zelfs voort. Maar volgens mij deed Eddy het niet helemaal zoals Pat het zegt, want hij bleef maar met die stick op het paard z'n rug, terwijl het kalm was. Ik zou toch direct de stick weghalen als het eventjes z'n hoofd naar beneden doet, of is dat niet goed?

xxx julie
    Als je twijfelt over Eddy's handelingen, vraag gewoon via mail wat de rede hiervoor was!

't Was trouwens leuk je te ontmoeten!

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

dat was zo te horen wel inertessant. is nieuwvliet ver rijden voor jou jullie?
    zelf zou ik ook denken dat die stick weg moest zodra hij wat rustiger werd maar ik zou eddy mailen dan weten we met welke reden hij dat niet deed, wie weet leren we nog wat bij. en het is niet altijd omdat pat het zegt dat het zo het beste gaat hoor, dat hen ik al ondervonden. ik moet sommige dingen helemaal anders aanleren dan hoe pat zegt omdat arramis het anders echt niet snapt, en op mijn manier is hij er op 123 mee weg. misschien dat dit ook zoiets was?

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36

Ik zal eens een mailtje sturen naar Eddy, horen wat hij ervan zegt. Ik laat het hier zeker weten.

Bladwijzers

Forum Rechten