Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Artikel over bit (Nevzorov)

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Artikel over bit (Nevzorov)

Zwiepende staarten wil niet gelijk zeggen dat die paarden boos,bang of pijn hebben.
    Wat kan het volgens jou nog meer betekenen?
    Volgens mij zijn er nog twee verdere opties: Stress of vliegen.. dat zijn nog andere mogelijkheden.. vliegen lijkt me niet.. en stress ... ach.. dat wil je óók niet bij je paard zien.. toch?

idd die horen er ook bij, maar ik vind zelf dat die paarden er helemaal niet gestressd uitzien. Maja das mijn mening.

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lois
    idd die horen er ook bij, maar ik vind zelf dat die paarden er helemaal niet gestressd uitzien. Maja das mijn mening.
    Ik ben blij voor je dat jij het niet zo ziet. Ik vond het op het eerste gezicht prachtig, maar krijg er ondertussen een naar gevoel van in mijn onderbuik. NIet alleen van de beelden, ook van de extremiteit die hij uitdraagt. Ik hou daar niet (meer) van, wil me nergens meer op of aan vastleggen want daarmee doe ik mijn paard en onze relatie tekort.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Nu moet ik zeggen, ik vind na een paar keer kijken de paarden er ook minder relaxd uitzien.
    En het zal vast wel aangedikt zijn, maar dan nog, is de druk enorm van het bit.

Ben zelf ook meer "fan" van Hempfling
    Vond dit van Nevzorov alleen een intressant artikel.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik vind van Nevzorov best een paar dingen interessant, maar dit artikel juist helemaal niet, omdat er geen enkele wetenschappelijke onderbouwing te lezen is. Ik kan ook wel met een hamer op een neusbeen slaan en concluderen dat het afbreekt bij teveel druk

Het filmpje vind ik nog wel meevallen, hoewel het er niet geheel natuurlijk en vrijwillig uitziet. Wel een stuk minder staartzwiepen dan ik bij de gemiddelde piaffe/passage filmpjes zie.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten