Nou super, zelfs voor Karianne is de les te regelen. Ik ga vanavond of morgen even naar de staleigenaresse bellen of de data akkoord zijn en of we nog wat voor de bak moeten betalen. Daarna komt de inschrijving op het forum
Nou super, zelfs voor Karianne is de les te regelen. Ik ga vanavond of morgen even naar de staleigenaresse bellen of de data akkoord zijn en of we nog wat voor de bak moeten betalen. Daarna komt de inschrijving op het forum
Hahaha jullie zijn lekker enthousiast en fijn bereid te helpen!Oorspronkelijk Geplaatst door Bonique
Begrijp ik goed dat jouw paard Sietske dan met ons 2e lespaard (Mighty) op de 2-paards gaat en Susan heel luuks met haar prominente achterwerk in de anderhalfpaards? Mijn 2-paards is meer een 2-E-pony, hoor!
Leuk idee, nog even over nadenken.
Maar goed, dat komt wel goed, onwijs lief in ieder geval, bedankt!!!![]()
Ik denk dat wij watjes in eerste instantie met 1 paard per keer komen, om te wennen.
Zoiets.
En dank voor de komplimenten Stacy!
May the horse be with you!
Stacy, is er al iets bekend?
Ik heb het weekend gebeld, maar toen lag de staleigenaresse ziek op bed. Ze zou nog terug bellen. Heb vanochtend op de voice mail ingesproken. Ik ga het nog wel even via Edith proberen.
Mensen, de inschrijving is geopend!!! Schrijf u snel in!!!
Mooi geregeld, Stacy!
De Wimlessen Voorthuizen worden dus verder vervolgd alhier:
viewtopic.php?f=4&t=19518&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Bladwijzers