Ik ga niet meer mee doen met de Wimlessen, heb Wim ook al een mailtje gestuurd. Maar ik moet Cantaor verkopen omdat ik voor mijn studie naar het buitenland vertrek!
Ik ga niet meer mee doen met de Wimlessen, heb Wim ook al een mailtje gestuurd. Maar ik moet Cantaor verkopen omdat ik voor mijn studie naar het buitenland vertrek!
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Hey Karianne,
De beste wensen voor 2009!
We mogen de lessen bij Edith Muller op stal organiseren, http://www.griftenstein.nl. Dit is in de Bilt. Edith wil dan graag mee lessen, alsmede de staleigenaresse. Voor Helene en Sanne is deze stal om de hoek, zij kunnen te paard, dus zit Sanne ook niet meer met vervoer. Monique Meijer en een oud stalgenootje willen ook graag naar deze lokatie komen en voor Yvette en mij is het ook dichterbij. Dus dan zitten wij al op 8 personen. Kunnen we Wim niet overtuigen van de combi eerst bij jou op stal en daarna naar de Bilt? Of ben jij inmiddels al zover om jouw 2 schatjes op de trailer te zetten?
Groetjes,
Stacy
Ook een allerbest nieuwjaar!
Leuk idee, De Bilt, maar Wim had al echt geen zin an de trip Voorthuizen-Maarsbergen...
Dat was een redelijk duidelijke NO GO.
En dit is nog iets verder...
Dus dat gaat hem niet worden, denk ik zomaar.
Wel leuk dat het daar mag!
Oja en ik heb nu dan eindelijk wel een auto die de 2-paardstrailer makkelijk kan trekken, maarreh dat 2-paards is in het geval van Susan echt theorie. Dan moet ik een heftruck huren om haar aan te duwen
Daar was de trailer ook nooit voor gekocht.
En een andere trailer zit er voorlopig echt niet in!
May the horse be with you!
Ik zou graag een keer komen kijken bij de lessen en eventueel een keer mee willen doen. Ik woon in Ermelo. Zijn er nog kosten aan verbonden als je komt kijken?
Groetjes Priscilla
Today is a perfect day to start living your dreams!
Hoi Priscilla,
Leuk dat je wilt komen kijken! Er zijn geen kosten aan verbonden om te komen kijken. Hou even het Forum in de gaten voor data en lokatie!
Groetjes
Stacy
hey Stacy,
wat een goed nieuws, les in de Bilt!!
groetjes, Helene
De Bilt is inderdaad om de hoek! Dat zou geweldig zijn!!
Groetjes
O en trouwens
Een stukje naar beneden staat een berichtje van Sophie, zij organiseerde lessen van Wim in Baarn. Ik had haar daarover gesproken, maar er waren problemen met de locatie en dat is dus niet meer mogelijk. Maar als we nog mensen zoeken, misschien zijn er wel mensen die eerst daar kwamen die nu hier willen lessen??
Weet je,
Misschien moeten de lessen dan toch maar in de Bilt gehouden worden...
Ik hem amper tijd om te zoeken naar een bak...
Onderhand zijn Nieck en ik de enigen die nog dicht bij Voorthuizen zitten en lessen...
En krijgen we de lessen nu niet niet vol omdat er reisafstanden en reisproblemen zijn...
Stacy, zal ik het stokje dan maar aan jou overdragen? (snif)
Als ik genoeg centjes heb, koop ik een echt BREDE 2-paardstrailer en dan komt het wel goed.
En als we heel fanatiek zijn, kunnen we altijd 'smorgens vroeg met 1 paard en 'smiddags laat met een ander paard op en neer karren...
Wat vind je er van Stacy?
May the horse be with you!
en het word er voor jou niet makkelijker op als je de zaterdag voor de les 1 paard al bij ons op de wei zet?
Hoi Karianne,
Ik laat liever het stokje bij jou liggen, want dat kan je super goed![]()
Maar goed, ik denk inderdaad dat het misschien handig is om het in de Bilt te gaan organiseren. Vooral omdat de staleigenaresse enthousiast is en we ook redelijk dicht in de buurt van Baarn zitten en zo van 2 lokaties, 1 leslokatie kunnen maken. Je kan eventueel ook 1 of 2 paarden een dag eerder naar de Bilt brengen en bij Sanne in de wei zetten of bij Edith op stal en zomers in de wei zetten. Is de trailer voor Susan te smal?
O, wacht even, bedenk me plotseling een geweldige oplossing!Monique Meijer (Bonique) wil ook graag bij Wim lessen. Ze heeft een hele lieve friese merrie die goed op een 2 paards trailer kan. Als zij naar jou toe komt kan Sietske met jou op de 2-paardstrailer mee en Susan op haar brede anderhalf paards trailer mee? Wat dacht je daarvan? Monique wil ook graag bij lessen kijken elke keer als ze komt, dus dat zou een mooie combi zijn. Ik zal haar even mailen dat ze het NH forum moet bekijken. Kan ze even reageren.
Ik ga contact opnemen met de familie Peek en Edith die daar op stal staat. Sanne, heb jij de contact gegevens van Sophie die Baarn organiseert? Graag wil ik even weten of Astrid Vonck al data voor Baarn had gereserveerd. En wie er uiteraard in Baarn mee lessen. Deze mensen moet even duidelijk gemaakt worden dat de inschrijving via het NH forum loopt!
Groetjes,
Stacy
Ik heb een telefoonnummer van Sophie,
Haar emailadres wat in het bericht staat klopt niet, tenminste ik krijg de mail steeds terug.
Bel jij haar? of zal ik dat doen?
als jij het kan doen, heel graag!
oke, gebeld
Zelf kan ze niet, want haar paard kan de trailer niet op. Wel kent ze nog iemand die wel graag wil lessen, ze zou haar mailen en vertellen dat ze hier kan reageren..
euhm O ja met Astrid had ze nog geen data besproken.
Ik vind Stacy d'r voorstel prima. Sietske op de 2paards trailer samen met 1tje van Karianne en Susan bij mij op de 1,5 paardstrailer.
Maar wat vind Karianne ervan?
Bladwijzers