Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: dringend vraag over deze voeropties!

Re: dringend vraag over deze voeropties!

Ik moest namelijk aan veulenworm denken. Vandaar de vraag. Daar helpen alleen bepaalde kuren tegen en je moet er veel van geven. Vraag je dierenarts anders even. Bloedonderzoekje, buikgeluiden luisteren lijkt me ook goed.

Ik vind haar namelijk helemaal niet dik, buik vind ik wel veel te bol.

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ik vind haar ook niet te dik, maar de buik ook veel te bol. Misschien is het een goed idee anders om een keer een wormentelling te laten doen? Bij Het Woud kost dat maximaal 14,50 (hoe meer je bestelt, hoe goedkoper het wordt).
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

een wormentelling kan ik inderdaad (ook omdat het toch niet zoveel kost) zowieso wel laten doen en eerst even kijken wat daar uit komt.

nog een idee voor dat hooi:

misschien kan je die kliko in 2en delen?dat je een bodem in het midden maakt zeg maar,en dat je kleintje alleen van onder af kan eten en je grotere van bovenaf.....weet niet of zoiets haalbaar is?

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

En als je nou een complete baal hooi in je kliko doet, en de touwtjes erom laat zitten? Touwtjes vastknopen aan de deksel van je kliko, zodat ze in de kliko blijven als het hooi op is en je paarden er dus niet in verstrikt kunnen raken.
    Merkte zelf dat Sun veel langer deed met een baal hooi met touwtjes erom, dan met een losse baal.

Groetjes, Lacuna

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten