Stond in de nieuwsbrief:
Open dag, 12-16 uur
Horseman's Retreat
Oostburg
met demo van Michael Wanzenried.
Stond in de nieuwsbrief:
Open dag, 12-16 uur
Horseman's Retreat
Oostburg
met demo van Michael Wanzenried.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Jep, ik ben er!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ik wil ook![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik ga ook met een vriendin samen. Al was het maar omdat we vorige keer een enorme gezellige avond in SLuis gehad hebben.
Marleen
Ik denk dat ik ook wel ga. Heb in ieder geval al reclame gemaakt op m'n werk![]()
En ik hoef gelukkig niet al te ver te rijden...dat scheelt.
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
als ik met iemand kan samenrijden wil 'k ook wel gaan... Oostburg is alleen niet langs de deur.
Voor ons is het ook een eind rijden, maar op een Zaterdag vind ik dat wel te doen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
Ik was wel erg benieuwd, maar ik geloof dat je binnen nederland bijna niet verder daarvandaan kunt wonen, als ik...
Nou inderdaad Sandra. En ik vind het vanaf hier al zo'n enorm stuk.
Voor ons is het ook al bijna drie uur rijden! Moet je nagaan als je met trailer & paarden heen wilt.
Met OV deed ik er de laatste keer bijna 4 uur over.
Ik ga ook eens kijken om te komen, nadat ik het inspiration event heb moeten laten liggen![]()
...
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
vervoer is voor 80% in orde![]()
ik ga samen met een vriendin, misschien 2. Ben wel benieuwd naar de demo van Michael Wanzenried. Heeft iemand hem al eens bezig gezien?
weet iemand wat dit precies inhoudt, zo'n open dag? Er staat weinig over op de site vind ik. Is het om enthousiast van te worden als je nog niets van parelli weet, of meer voor mensen die er wel al mee bezig zijn, en is het net zoals het inspiration event in lunteren, of minder uitgebreid oid?
Don't make or teach assumptions
Bladwijzers