Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Trainingsweek Horst Becker/Noor Tanger

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Trainingsweek Horst Becker/Noor Tanger

Tijdens mijn nachtelijke surftocht kwam bij de blauwe buren ik het volgende tegen:
    Een weekend of midweek klassieke dressuur met uw eigen paard in De Wijk!

Wat houdt zo’n midweek of weekend in:
    -Individuele begeleiding, dus u, uw paard en wij als een team samen aan het werk
    -Twee lessen per dag
    -Vanuit een basis van liefde en respect voor uw paard aan de slag met uw sterke punten, om zo de zwakke punten weg te werken zonder druk of stress.

De lessen worden gegeven door Horst Becker en Noor Tanger. Dit is afhankelijk van beschikbaarheid van beiden.

U verblijft in een prachtig huisje op een schitterende lokatie in De Wijk. Uw paard wordt hier tevens gestald. U heeft tevens de beschikking over een klein weilandje naast uw huisje(grenst aan het terras). Koken is op eigen gelegenheid, het huisje beschikt over een keuken. In het dorp zit o.a. een goede afhaalchinees maar ook een hotel/restaurant en andere eetgelegenheden zoals een snackbar en eetcafe. Beddengoed is aanwezig, handdoeken dient u zelf mee te nemen.

Deze privé-stal beschikt over drie boxen waarvan er twee bezet zijn door eigen paarden. Hierdoor is het niet mogelijk met meerdere paarden te komen, tenzij er 1 in het weitje overnacht. Dit zorgt echter wel voor een exclusiviteit in de vorm van rust en individuele aandacht voor u en uw paard!
    De lessen worden gegeven in een goede buitenbaan.
    In de omgeving is ruim voldoende mogelijkheid om heerlijke buitenritten te maken, onder andere de Staphorster Bossen en het Dwingelderveld. Dit alles is met de trailer binnen een half uur te bereiken.
    Tevens zijn er in de omgeving allerlei bezienswaardigheden maar ook een openluchtzwembad en een sauna.
    Er wordt geen enkel minimaal niveau verwacht van u.
    Minimale leeftijd is 17 jaar.
    Optioneel:
    -Zitlessen aan de longe op je eigen paard
    -Longeerlessen
    Ook een combinatie is mogelijk.

Voor meer informatie stuurt u een mail naar horseprojekte@gmail.com en wellicht zien we elkaar snel en gaan we in ontspanning aan de slag!

Horst Becker en Noor Tanger
    HIER een link naar het topic .. en naar de site:http://www.horstbecker.com

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Horst Becker en/of Noor Tanger?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: Trainingsweek Horst Becker/Noor Tanger

Ik heb Noor Tanger wel ontmoet in elk geval. Ik vond haar direct erg aardig. Ik heb daarvoor weleens met haar afgesproken bij mijn weiland voor een les, maar die was ze vergeten. daarna kwam het er niet meer van.
    Ik heb haar helaas niet zien rijden of les zien geven. maar vond haar wel erg aardig gewoon. Tot zover mjn ervaring, hihi.

Oh daar moest ik maar eens heel snel heen. Voelt ernstig goed.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

... mijn nieuwsgierigheid is ook èrg gewekt .. .. (alleen dat logeerhuisje al! )

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Ja, dat lijkt mij ook wat. Ze zitten 10 min van mij vandaan, dus kunnen jullie ook zo bij mij op bezoek komen

Ik heb ze allebei een keer een demo zien geven en ik kom Noor op meerdere fora tegen. Super mensen met veel respect voor paarden en mensen.

Op de blauwe buren staat ook een topic van iemand die daar op trainingsweek is geweest en Noor (Mindfields) geeft ook een aantal inhoudelijke reacties in dat topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1013444

En een beetje een impressie van hoe ze zelf rijdt: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=942797
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Leuke links!
    thanx!

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Ik lees net bij de blauwe buren een bericht van Noor dat zij en Horst uit elkaar zijn. Als ik het goed begrijp gaat Noor wel door met de trainingsweken geven

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1019616

http://www.noorhorses.com
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik las het ja!
    De nieuwe site ziet er mooi uit en de trainingsweken (incl. verblijf in dat überschattige huisje ) gaan gewoon door...

Bladwijzers

Forum Rechten