Dat is idd wel veel dan.
Een hooinet lijkt me een goed plan! Met 10 kilo hooi per dag plus enkele uren weidegang zou je dan toch een heel eind moeten komen.
Dat is idd wel veel dan.
Een hooinet lijkt me een goed plan! Met 10 kilo hooi per dag plus enkele uren weidegang zou je dan toch een heel eind moeten komen.
Ik vind het niet direct terug, ik ga het eens navragen aan diegene die het mij verteld heeft.hoe zit het dan met het verteren van lang gras?
"Dromen komen uit..."
Neen, er was iets mee, Kurt Rusch heeft mij daar ooit een goede uitleg over gegeven maar ik kan het zelf niet meer logisch weergeven... ik heb hem gemaild...Maar als ze lang gras niet zouden kunnen verteren, dan hebben ze met hooi toch helemaal een probleem
"Dromen komen uit..."
Ben wel benieuwd, want ik had begrepen dan lang juist goed is.
Ik heb die ervaring ook. In ieder geval dat lang gras, en dan echt lang, zoals op de foto bovenaan, juist geen problemen veroorzaakt. Ze eten het vaak met wat lange tanden, krijgen dus minder binnen, en er zitten verhoudingsgewijs minder voedingsstoffen (lees: eiwitten) in. Dus ook ik ben erg benieuwd naar de redenatie.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Bladwijzers