Nog steeds niks gehoord van Marstall![]()
Nog steeds niks gehoord van Marstall![]()
Ik weet dat Marstall hier in de omgeving veel problemen heeft gehad toen hun vaste distributeur ermee stopte. Ze konden geen goeie opvolging vinden... Dus heeft George Massen het maar weer opgepakt. Je zou hem kunnen bellen, hij kan je vast verder op weg helpen: 06-53185777. Doe hem de groeten van Dorien Nannings, met Kavalinde, de Trakehnermerrie die vanalles verrekt te eten![]()
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Ik heb inmiddels het advies van Marstall binnen:
Ik raad u aan om 2 a 3 scheppen Marstall Senior te gaan voeren aangevuld met 1 schep Marstall Wiesencobs. Het Senior voer bevat veel graan en extra vitaminen en mineralen toegesneden op wat oudere paarden. De Wiesencobs zorgen voor meer warmte in het lichaam en een betere vertering.
Alleen ben ik door het St. Hippolyt topic van Karianne er achter gekomen dat er een stuk dichterbij huis een verkooppunt zit van St. Hippolyt (voor het Marstall voer moet ik heen en terug meer dan 60 km rijden), dus daar ga ik ook even om advies vragen en dan beslis ik daarna wel wat het wordt.
Bladwijzers