Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: equisense dvd deel 1 het abc van paarden taal.

Actief Forumlid shadow1989's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2007

equisense dvd deel 1 het abc van paarden taal.

wat zijn jullie ervaringen met deze metode .
    en hoe lang hebben jullie over deze metode gedaan .

en waarom doe je deze metode .

ik wil namelijk de dvd bestellen maar wil eerst weten wat ik der aan heb.
    rio en shadow voor altijd de mijne !!!!IMG]http://i277.photobucket.com/albums/kk66/marielle_123_2008/1340087_54f39e4e1a.jpg[/IMG]

Re: equisense dvd deel 1 het abc van paarden taal.

Ik heb de dvd niet maar weet wel ongeveer wat erin staat.

Even over de "en hoe lang hebben jullie over deze metode gedaan"

Dat is voor iedereen anders ene paard snapt dingen heel snel en andere heeft een iets langere tijd ervoor nodig en misschien snap je het zelf soms niet helemaal en je paard wel. En je kunt er gewoon mee doorgaan net als de Parelli dvd's want Equisense is bezig op internet verder uit te breiden !
    Dus als goed is stopt het nooit voor zelf en je paard want je kunt dingen anders maken voor jezelf moeilijker of makkelijker ! En kijken waar nog verbeterings punten liggen etc.. !

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: equisense dvd deel 1 het abc van paarden taal.

Hoi

Ik heb de dvd inmiddels zo'n 100 keer bekeken, aangezien ik hem zelf heb geschreven
    De dvd bevat 10 lessen met daarin een praktijk en theoriegedeelte over paardentaal. De theorie gaat over hoe paarden onderling met elkaar communiceren. in de praktijk ga je leren hoe je dit als mens kunt gebruiken/immiteren.

Hoe snel je erdoorheen gaat hangt af van het niveau dat je zelf hebt op het gebied van grondwerk. Maar in praktijk blijkt wel dat mensen er gemiddels zo'n 3 tot 5 maanden mee bezig kunnen zijn. Zeker als je niet elke dag steevast een uur oefent (wat ook niet echt de bedoeling is hierbij)

We hebben met deze dvd geprobeerd om mensen stap voor stap een begin te geven in het beter begrijpen van je paard en daardoor dus een betere band op te bouwen met je paard. En deze poging lijkt geslaagd
    We zijn heel erg druk bezig om op korte termijn de lessen uit te breiden. Dus waarschijnlijk kun je na deze dvd gewoon verder met de volgende lessen, die op dezelfde manier zullen worden opgebouwd als je dan gewend bent.

Je kunt de dvd bestellen door even een mailtje te sturen naar info@equisense.nl

Bladwijzers

Forum Rechten